آندرانیک: یک کلام سه میلیارد تومان!

به گزارش افکارنیوز، قصه ادینهو که هنوز با سپاهان تمدید نکرده، سیدجلال که مخفیانه با استقلال توافق کرده، احسان حاج‌صفی که مذاکراتش ادامه‌دار شده و… همین ممنوعیت عبور از یک میلیارد و دویست میلیون تومان است. در این میان آندرانیک تیموریان به واسطه مشتریان پروپا قرصی که در قطر دارد، زودتر از بقیه گران‌قیمت‌ها تصمیم خود را گرفته است. او با ویزایی که باشگاه ام‌صلال برایش فرستاده به قطر می‌رود اما شاید به جای ام‌صلال، پیراهن الاهلی را بپوشد. شنبه‌شب در حالی که همه می‌گفتند مقصد بعدی آندو ام‌صلال است، از قطر خبر رسید الاهلی که پژمان منتظری و مجتبی جباری را در اختیار دارد، مشتری آندو شده و حاضر است بیش از ام‌صلال بپردازد…

همین شد که روی جلد تیتر زدیم آندو با ۳ میلیارد همبازی پژمان… دیروز اما خبر جدیدی به دست‌مان رسید. به گفته یک منبع آگاه، آندو اصراری ندارد همبازی پژمان منتظری شود. الاهلی که جباری، منتظری و دو بازیکن خارجی را در اختیار دارد، برای عقد قرارداد با آندو، باید یکی از خارجی‌هایش را رد کند. آندو برای عقد قرارداد، یک میلیون دلار معادل سه میلیارد و سیصد میلیون تومان خواسته و با تخفیف و کسر حق‌الزحمه واسطه‌ها سه میلیارد تومان در ازای عقد قرارداد یک ساله می‌خواهد.

اگر الاهلي يك بازيكن خارجياش را رد كند، با پرداخت اين مبلغ، آندو همبازي پژمان ميشود اما اگر الاهلي از صف خريداران تيموريان خارج شود، كاپيتان تيم ملي ايران جانشين پژمان در امصلال ميشود البته تيم بعدي آندو هنوز مشخص نشده است. يكي از نزديكان آندو ميگويد: اگرچه ويزاي تيموريان را امصلال گرفته و خودش بيميل نيست به خاطر همبازي شدن با جباري و پژمان، به موازات مذاكره با امصلال، با مديران الاهلي هم پاي ميز مذاكره بنشيند اما تيم سومي هم هست كه آندو را ميخواهد. شايد اين باشگاه قطري كه در ليگ قهرمانان آسياست، با پرداخت مبلغي كه مد نظر آندوست، تيموريان را از چنگ امصلال و الاهلي درآورد... بايد منتظر ماند پاي آندو به قطر برسد و بعد تيم آيندهاش مشخص شود.