الاهلی امارات قبل از آغاز جام جهانی ۲۰۱۰ با فابیو کاناوارو کایپتان تیم ملی ایتالیا قرارداد دو ساله بست و او از یک ماه دیگر و باشروع بازیهای فصل لیگ امارات در این باشگاه بازی خواهد کرد.

کاناوراو که نتوانست همراه با تیم ملی ایتالیا در جام جهانی آفریقای جنوبی درخششی داشته باشد و خیلی زود حذف شد اولین بازیکن ایتالیایی لیگ امارات خواهد بود.

مدافع ۳۶ ساله و بازیکن سال ۲۰۰۶ جهان که قراردادش با یونتوس به پایان رسیده بود در پایان بازیهای ایتالیا در جام جهانی از تیم ملی خداحافظی کرد.

کاناواراو که ۱۳۵ بار برای ایتالیا به میدان رفته است تنها مدافعی است که توانسته بازیکن برتر سال فیفا شود.

او که بعد از انتشار خبر قرار داد خود در اردوی تمرینی تیم ملی ایتالیا بود گفت: " این یک انتقال رویایی است. من همیشه دوست داشتم مدتی در دبی زندگی کنم و فوتبالم را با یکی از این باشگاه ها به پایان ببرم ".

فابیو کاناوارو فوتبالیست نام‌آور ایتالیایی متولد شهر ناپل در سال۱۹۷۳ است. او بازیکن تیم فوتبال یوونتوس بود و کاپیتانی تیم ملی ایتالیا را در جام جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ بر عهده داشت.

کاناوراو بازی خود را از تیم فوتبال ناپولی آغاز کرد. او اولین بازی باشگاهیش را مقابل تیم یوونتوس در تاریخ ۷ مارچ ۱۹۹۳ انجام داد. تیم‌های بعدی او به‌ترتیب پارما، اینتر میلان و رئال مادرید بوده‌اند.

کاناوارو قرار است با شماره ۳ برای الاهلی به میدان بیاید.