حامی مالی استقلال کیست؟

به گزارش افکارنیوز، بهرام افشارزاده با اشاره به جلسه روز گذشته هیات‌مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: در این جلسه پیرامون مسائل روزمره و جاری باشگاه استقلال صحبت کردیم و اعضای هیات‌مدیره نیز نظرات خود را به ما ارائه کردند.

وی افزود: همچنین سبک‌دست به عنوان پنجمین عضو هیات‌مدیره مشغول به کار شد و مثل گذشته در کنار ما خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا سبک‌دست به عنوان حامی مالی باشگاه هم فعالیت خواهد کرد، گفت: همین‌طور است، آقای سبک‌دست از این پس حامی مالی باشگاه استقلال هم هستند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اتفاقاتی که روز گذشته در کمپ کردان رخ داد، گفت: ١ دقیقه مانده بود به صرف ناهار که به اعضای تیم اطلاع دادند که از دادن سرویس غذا معذوریم، بلافاصله آقای سبک‌دست پول را به حساب کمپ حواله کردند و مشکل حل شد، اما من نمی‌دانم چرا یک قضیه به این کوچکی باید اینقدر توسط رسانه‌ها بزرگ شود.

افشارزاده تاکید کرد: مقصر مسئولان کمپ کردان هستند، چون می‌دانند ما در روزهای نقل و انتقالات قرار داریم و برای یک ریال هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم. ما در اوج گرفتاری مالی ۵۰ میلیون تومان به حساب کمپ کردان واریز کردیم و آنان نباید چنین حرکاتی انجام دهند.

افشارزاده با تبریک به خسرو حیدری به خاطر پدر شدن گفت: من با او تماس گرفتم ولی ظاهرا در تمرین حضور دارند و نتوانستم مستقیما تبریکم را به او اعلام کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان صحبتهایش گفت: انشاءالله امروز عصر به کمپ کردان میروم و ساعاتی را در کنار کادر فنی و بازیکنان خواهم بود.