به گزارش افکارنیوز، مهدی کیانی هنوز راضی به جدایی قطعی از تراکتورسازی نشده. با وجود آنکه باشگاه قرارداد او را تمدید نکرده و خودش هم با پیشنهاداتی از پرسپولیس و گسترش و سپاهان روبه‌روست اما هنوز از تیم پرشورها دل نکنده است.



خیلی‌ها می‌گویند او " دست دست " می کند تا شاید روزنه‌ای برای ماندنش باز شود. هواداران هم از بابت جدایی او - در کنار ادینهو و آندو - شاکی هستند و پنجشنبه هم در تمرین اعتراضشان را به گوش مدیران باشگاه رساندند.



هافبک فصل پیش تراکتورسازی می‌گوید همین هفته تکلیفش معلوم می شود هر چند از لحنش کاملاً پیداست که خیلی دوست دارد بماند.



اظهارات کیانی را در ادامه می خوانید:



* آقا مهدی چرا تیم جدیدت را انتخاب نکرده‌ای؟

- به امید خدا این هفته همه چیز مشخص می شود.



* انگار هنوز منتظر تراکتور هستی؟

-(می‌خندد) به هر حال جدایی از این تیم آسان نیست. من ۷،۸ سال از جوانی‌ام را برای تیم گذاشته‌ام و تراکتور فقط برایم یک پیراهن نیست که راحت آن را کنار بگذارم. من با این تیم زندگی کرده‌ام. به هر حال اگر باشگاه جواب تازه‌ای ندهد مجبورم با تیم دیگری قرارداد ببندم. تا حالا هم منتظر بودم و نخواستم زود قرارداد دیگری ببندم.



* شنیده‌ای که هواداران بابت جدایی تو، آندو و ادینهو اعتراض کرده‌اند؟

- به هر حال آنها همه چیز را درک می کنند. می‌دانند که چه کسانی با جان و دل برای تیم عرق ریخته‌اند. هواداران تراکتور دیده‌اند که کیانی هر سال از چهارصد، پانصد میلیون تومان بیشتر که تیم‌های دیگری می‌دادند گذشته من به آنها قول داده بودم که فوتبالم را در تراکتور تمام کنم اما فوتبال حرفه‌ای شده و باشگاه هم مرا نمی‌خواهد. منتظر ماندم اما به هر حال نمی‌توانم خانه نشین شوم.



* تماس جدید یا پیغام تازه‌ای از تراکتوری‌ها نداشته‌ای؟

- فقط محمد ایران پوریان لطف کرد و با مدیران باشگاه حرف زد. محمد با خود من حرف زده بود. به او هم گفتم اگر عباسی از من کدورتی داشت رو در رو حرف می‌زد. به هر حال از ایران پوریان ممنون هستم که در این فوتبال بی‌رحم هنوز رسم رفاقت را می‌داند. من در همین تراکتور چوب رفاقت را زیاد خوردم.



* از تونی هم دلخوری؟

- نه. این بنده خدا که تقصیری ندارد. البته من همیشه پشت او بودم. برخی می‌گویند چرا نمی‌روی با خودش حرف بزنی اما هرگز به خودم اجازه چنین کاری نمی‌دهم. فکر کنم او هم تحت تأثیر تصمیم باشگاه قرار گرفته و چاره‌ای ندارد.



* بازیکنان تراکتور در این مدت سراغی از تو گرفته‌اند؟

- فقط یکی دو نفر زنگ زدند و حالم را پرسیدند. من به خاطر خیلی از این بازیکنان خودم را خراب می‌کردم و می‌رفتم باشگاه. برخی رویشان نمی‌شد و خجالت می‌کشیدند به من می‌گفتند تا از حقشان دفاع کنم. اما حالا یک زنگ هم نمی‌زنند. به خاطر همین‌ها صاحب تجربه تلخی شدم. وقتی می‌گویند فوتبال بی‌رحم است همین است دیگر. برخی آقایان دوست داشتند ما را از نزدیک ببینند حالا… بگذریم. هر چه قسمت باشد همان می‌شود.



* حالا نمی‌خواهی بروی باشگاه و مستقیم حرف بزنی؟

- اتفاقاً می‌روم تا تسویه حساب کنم و رضایت نامه بگیرم. من اگر در این سال‌ها حرفی زدم به خاطر پیشرفت تیم بود. همه مدیران و مربیان شاهد هستند که یک بار هم سنگ خودم را به سینه نزدم. همه دیدند که سر همان مسائل کوچکی که من و چند نفر دیگر تذکر می‌دادیم تراکتور چه ضربه‌هایی خورد و چه تاوان‌هایی داد. ای کاش اگر مسئولان باشگاه هم از من دلخوری داشتند مرا دعوت می کردند باشگاه و حرف می‌زدند.



* حالا چرا به پرسپولیسی‌ها " نه " گفتی؟

- باور کنید به خاطر هواداران دلم نمی‌آمد قرارداد ببندم. می‌دانید که آنها از رفتن بازیکنان تراکتور به استقلال و پرسپولیس ناراحت می‌شوند. آنقدر امروز و فردا کردم که پرسپولیسی‌ها هم سرد شدند. دوست ندارم داستان حبیب برای من هم تکرار شود.



* راستی از رفتن گردانی به سپاهان تعجب نکردی؟

- من دوست داشتم او در تراکتور بماند اما اختلافات او با تونی و باشگاه اجازه نداد. او برای تراکتور خیلی زحمت کشید به هر حال باید به فکر زن و بچه‌اش باشد.



* خیلی‌ها می‌گویند اگر به تیمی غیر از سپاهان می‌رفت این قدر باعثدلخوری هواداران نمی‌شد.

- باید شرایط او را هم درک کرد. شاید جای دیگری نبود که برود. به هر حال سن حبیب هم بالاست و دوست دارد در این چند سال باقی مانده آینده خانواده‌اش را تامین کند. هواداران هم باید او را درک کنند و توهین به او و خانواده‌اش قشنگ نیست.



* قضیه حضورت در گسترش چه شد؟

- خودم کم کاری کردم. البته با فراز حرف زدم و سقف پرداختی آنها هم چندان چشمگیر نبود. به هر حال در یکی دو روز آینده تصمیم می‌گیرم.