بدون شرط پرسپولیسی شدم!

به گزارش افکارنیوز، محمدباقر شعبانی در مورد حضورش در تیم پرسپولیس اظهار داشت: هفته پیش محمود خوردبین با من تماس گرفت و اعلام کرد که به تمرین پرسپولیس بروم و برای پیوستن به پرسپولیس چند جلسه‌ای با این تیم تمرین کنم که من هم با جان و پذیرفتم و پرسپولیسی شدم.

وی ادامه داد: برای پرسپولیسی شدن نه شرطی داشتم و نه حتی پول برایم مهم بود. فقط می‌خواستم به پرسپولیس بیایم تا با این تیم به موفقیت برسم.
دروازه‌بان جدید پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند چقدر برای این تیم در فصل پیش‌رو بازی کند، خاطرنشان کرد: من نباید در این خصوص صحبت کنم بلکه وظیفه من این است که با تمام وجود تمرین کنم و اگر فرصتی به من رسید درون دروازه پرسپولیس بایستم. من سعی می‌کنم پاسخ اعتماد برانکو و کادر فنی پرسپولیس را بدهم و اگر فرصتی رسید از آن استفاده کنم.
شعبانی در خصوص کار کردن با ایگور پانادیچ و سوشا مکانی گفت: ابتدا باید از برانکو و پانادیچ تشکر کنم که به من اعتماد کردند، در مورد مکانی هم باید بگویم که او از نظر سن و تجربه از من بزرگ‌تر است. مکانی هم رفیق من است و هم رقیب من. مسلماً هم من و هم مکانی برای سربلندی پرسپولیس تلاش می‌کنیم.
وی در مورد اینکه چرا پس از پیوستن به پرسپولیس عدد شش را نشان داده است، عنوان کرد: از کودکی همیشه دو آرزو داشتم، یکی اینکه به نساجی بروم و کاپیتان این تیم شوم و آرزوی دوم من هم این بود که بازیکن پرسپولیس شوم. اگر هم عدد شش را نشان دادم به خاطر این بود که همه بدانند یک پرسپولیسی متعصب هستم.
دروازهبان تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حضور چندین بازیکن مازندرانی در این تیم اظهار داشت: الان در همه تیمهای لیگ برتری چند بازیکن خوب مازندرانی حضور دارند، اما متأسفانه مازندران تیم لیگ برتری ندارد. به نوعی با وجود هفت هشت بازیکن مازندرانی در پرسپولیس هیچ وقت در رختکن احساس غربت نمیکنم.