از سر لجبازی از استقلال به پرسپولیس رفتم

به گزارش افکارنیوز، حاتمی در این ارتباط می‌گوید: من همان بازیکنی هستم که برای استقلال گل‌های زیادی در یک نیم‌فصل زدم و اگر به پرسپولیس هم رفتم، فقط از سر لجبازی بود در غیر این صورت در استقلال می‌ماندم.

مهاجم فصل قبل ملوان می‌گوید: من بازیکن پولکی نیستم اما اعتقاد دارم هر بازیکنی باید اندازه خودش پول بگیرد و باشگاه استقلال هم اگر پیشنهاد مالی به یک بازیکن می‌دهد، باید شأن او حفظ شود. من از قرارداد قبلی‌ام با استقلال از این باشگاه طلب دارم و پیشنهاد مالی ارائه شده از سوی این باشگاه هم در شأن من نبود اما متأسفانه می‌بینم مسئولان استقلال طوری مسئله را منعکس می‌کنند که می‌خواهند مرا رودرروی هواداران قرار دهند!

حاتمی تأکید کرد: از آقای مظلومی بابت حسن انتخاب‌شان تشکر می‌کنم و ان‌شاءا… در یک فرصت دیگر شاگرد ایشان خواهم شد. مهاجم فصل قبل ملوان از دیگر گزینه‌های پیش ‌روی خودش حرف زده و خاطرنشان می‌کند: با مجید جلالی ۴۵ دقیقه حرف زدم و ایشان در این تایم خواسته‌های‌شان را از من بازگو کردند اما برای حضور در این تیم نیاز به توافق مالی دارم.
جدا از سايپا، اگر اوضاع مالكيت و مديريت ملوان مشخص شد، دوست دارم به اين تيم برگردم؛ به هر حال همه چيز در آينده مشخص خواهد شد.