پرسپولیس، استقلال سر بازیکنی دعوا میکنند که به ایران نمی آید!

به گزارش افکارنیوز، هر چند مسعود شجاعی در فصل گذشته به همراه الشحانیه به دسته پایین‌تر لیگ قطر سقوط کرد اما کم نیستند کسانی که اعتقاد دارند این بازیکن ملی‌پوش و تکنیکی به درد لیگ ایران می‌خورد.



پیش از این از تمایل باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ برای جذب شجاعی خبر دادیم. مسئولان این باشگاه در پی جدایی محمد نوری به دنبال خرید یک هافبک تکنیکی و باتجربه هستند و با وجود انتقال محسن مسلمان به پرسپولیس باز هم خلأ بازیکنی مثل شجاعی در پرسپولیس به چشم می‌خورد.



پرسپولیسی‌ها چند روزی است دنبال مدیر برنامه‌های شجاعی می‌گردند تا زمینه بازگشت این بازیکن تکنیکی و دریبل‌زن به لیگ برتر ایران را فراهم کنند.



اما خبر جدید و داغ‌تر مربوط به باشگاه استقلال تهران است. شنیدیم پرویز مظلومی از دست‌اندرکاران باشگاه استقلال تهران خواسته که با شجاعی مذاکره کنند تا این بازیکن ملی‌پوش پیراهن آبی را بر تن کند.



گفته می‌شود دلیل علاقه سرمربی استقلال به جذب شجاعی یکی تکنیک بالای او و قدرت دریبل‌زنی‌اش است که می‌تواند خط میانی آبی‌ها را خطرناک‌تر کند، همچنین مظلومی معتقد است شجاعی بازیکنی چند پسته است که می‌تواند به عنوان هافبک چپ، راست و هجومی و حتی مهاجم برای استقلال بازی کند.



از همه اینها مهم‌تر شجاعی، بازیکنی آزاد است که سهمیه لیگ برتری هم محسوب نمی‌شود. همه این موارد دست به دست هم داده تا مظلومی خواهان جذب هافبک باسابقه و ملی‌پوش کشورمان شود.



البته باید منتظر ماند و دید شجاعی پس از چند سال بازی در لیگ‌های امارات، اسپانیا و قطر راضی می‌شود به ایران بازگردد و در لیگ برتر توپ بزند؟



او گفته که از لاس پالماس پیشنهاد دارد و نمی خواهد فعلا به لیگ ایران بازگردد.