شاگردی منصوریان برایم افتخار است

به گزارش افکارنیوز، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران پس از کش وقوس‌ها فراوان، تاکید کرد که فصل آینده لیگ برتر را با تیم نفت تهران ادامه خواهد داد.

علیرضا بیرانوند در این باره گفت: بسیار خوشحال هستم که می‎توانم در خدمت تیم نفت باشم، تیمی که جوان است و اهداف بلندی را دنبال می‎کند و مطمئناً به آن دست خواهد یافت.

بیرانوند افزود: افتخار می‎کنم یک سال دیگر شاگردی علیرضا منصوریان را در کارنامه خودم داشته باشم و تجربیات خودم را بیشتر و بیشتر کنم.

دروازه‌بان تیم ملی ایران درباره اینکه روزنامه‎ها هر روز از حضور او و پیوستنش به تیم‎هایی همچون استقلال، تراکتور و… خبر می‎دادند با ناراحتی و اظهار تأسف از این موضوع تاکید کرد: بارها و بارها گفته‎ام رسانه‏‎ها، مطبوعات و اهل قلم رسالت بسیار سنگین و مقدسی دارند ولی ما شاهد هستیم برخی مواقع یک سری اخباری منتشر می‎کنند که نمی‎دانم مطالبش را از کجا آورده‎اند.

وی تاکید کرد: ما در لیگ حرفه‎ای هستیم و حرفه‎ای هم برخورد می‎کنیم، من با نفت قرارداد داشتم ولی دوستان رسانه‎ای هر روز من را به عضویت یک تیم درمی‎آوردند.

بیرانوند با تأکید بر اینکه تمام تلاشم این است که امسال نیز به تیم محبوبم نفت کمک کنم، بیان کرد: تاکنون نفت برای من زحمت زیادی کشیده و باعثشده من به اینجا برسم و به نوعی مدیون این تیم هستم.

وی همچنین درباره سرباز بودنش گفت: فعلاً دانشجو هستم و ادامه تحصیل می‎دهم ولی پس از آن خدمت مقدس سربازی را در یکی از تیم‎ها نیز انجام خواهم داد.

دروازه‌بان نفت تهران با اشاره به رفتن چند بازیکن مطرح تیمش تصریح کرد: خدارا شکر امسال تیم خوبی داریم و بازیکنان موثری نیز جایگزین و به تیم اضافه شده و شک نکنید نفت حرف‎های زیادی برای گفتن خواهد داشت. امیدواریم بازی‎های خوبی به نمایش بگذاریم.

وی اضافه کرد: هدف اصلی ما در کنار لیگهای کشور، جام باشگاههای آسیاست که تلاشمان این است نماینده خوبی برای ایران اسلامی باشیم