بعید است دایی راضی شود

به گزارش افکارنیوز، محمد احمدزاده در مورد تیم ملوان گفت: به نظر من بهشتی، مالک جدید ملوان، انگیزه لازم برای کمک کردن به ملوان را دارد و با مصاحبه‌هایی که این چند وقت از ایشان دیدیم کاملا مشخص است که با انگیزه است و حتما خودش هم این توانایی را در خودش دیده که این مسئولیت را بر عهده گرفته است، حالا همه مسئولان و مردم شهر انزلی باید شرایط لازم را برای او مهیا کنند تا بتواند کارش را به خوبی انجام دهد.

سرمربی سابق ملوان در مورد پیشنهاد این تیم به علی دایی برای سرمربیگری در ملوان بیان کرد: هیچ کس به توانایی‌های دایی شک ندارد و می‌دانیم که او توانایی کارهای بزرگی را دارد و قطعأ هم از نظر روحی و هم از نظر فنی می‌تواند به ملوان کمک کند ولی آوردن او و راضی کردنش برای قبول سرمربیگری ملوان اصلا کار آسانی نیست و اگر بهشتی این کار را انجام دهد کار بزرگی را کرده است.

وی افزود: با شناختی که از دایی دارم، تا به حال ندیدم که به شهرستان برود و مربیگری تیم شهرستانی را بر عهده بگیرد و بسیار بعید است که او راضی شود.

البته عزم آقای بهشتی برای جذب دایی بسیار جالب است چون تا به حال چندبار با جواب منفی دایی روبرو شده ولی باز هم به دنبال راضی کردن اوست و ناامید نشده است.

در حالی که از احمدزاده به عنوان دیگر گزینه ملوانی‌ها برای هدایت این تیم نام برده می‌شود، اما او با تکذیب این خبر گفت: به من پیشنهادی برای سرمربیگری ملوان داده نشده و تا به حال کسی در این رابطه با من تماس نگرفته است.

احمد‌زاده در پایان اظهار داشت: باید هر چه زودتر تکلیف کادر فنی ملوان مشخص شود چون همین الان هم بسیار دیر شده است و دو هفته دیگر لیگ شروع می‌شود.

قطعا ملوان در هفته‌های ابتدایی لیگ، خوب کار نخواهد کرد چون آنها فرصت بدنسازی و انجام کارهای تاکتیکی قبل از شروع لیگ را از دست داده‌اند ولی باید با گذشت چند

هفته از لیگ شرایطش را بهتر کند ملوان تیم پر طرفداری است همه مسئولان و هواداران باید به این تیم در هفتههای ابتدایی لیگ به بسیار مهم است کمک کنند.