آخرین وضعیت پیوستن ضرغام اسماعیل به پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز، اسماعیل درخصوص مذاکرات باشگاه پرسپولیس با باشگاه عراقی‌‌اش گفت: بله، باشگاه پرسپولیس به باشگاه پلیس عراق نامه زده و رسماً خواهان حضورم در این تیم شده است اما من یک سال دیگر با تیم قرارداد دارم و باشگاه پلیس هم رضایتنامه مرا صادر نخواهد کرد، از طرف دیگر مسئولان باشگاه هم بیشتر راغب هستند که من به یکی از تیم‌های اروپایی بروم و اصرار دارند که تنها در این صورت رضایتنامه مرا صادر خواهند کرد.



مدافع چپ تیم ملی عراق با این وجود کمی برای حضور در پرسپولیس از خودش نرمش نشان داده و در این ارتباط تأکید می‌کند: اگر قرار باشد به پرسپولیس بیایم حتماً پولم را جلوتر می‌گیرم چون شنیده‌ام باشگاه پرسپولیس مشکل مالی دارد و خیلی سخت پول بازیکنانش را می‌پردازد. ضرغام اسماعیل در پایان خاطرنشان می‌کند: در حال حاضر یک پیشنهاد از یک تیم دسته دومی در آلمان دارم و ترجیح می‌دهم اگر از پلیس عراق جدا شدم به آلمان بروم با این وجود باید دید در روزهای آتی چه اتفاقی می‌افتد.


در شرایطی که باشگاه پرسپولیس علاقه خود به جذب ضرغام اسماعیل را علنی و مذاکره با این بازیکن را نیز آغاز کرده بود، باشگاه استقلال تهران نیز به صورت مخفیانه در پی جذب این مدافع ملی‌پوش عراقی برآمده و درصدد بود تا بازیکن مورد نظر پرسپولیسی‌ها را جذب کند. بنابر اعلام رسانه‌های عراقی و به طور خاص سایت «Iragi - players» پس از پیشنهاد رسمی باشگاه پرسپولیس تهران برای جذب این بازیکن، رقیب دیرینه آنها استقلال تهران نیز به دنبال جلب رضایت این بازیکن برای پوشیدن پیراهن آبی این تیم بود.


اما سايت عراقي گزارش داد هماكنون شانس تيمهاي تركيهاي به خصوص تيم ريزاسپور براي جذب ضرغام اسماعيل بيشتر از تيمهاي ايراني است و ضرغام در صورت رفتن به اين تيم همبازي هموطن خود عدنان علي خواهد شد.