امیدوارم پرسپولیسی ها از جذب من پشیمان نشوند

به گزارش افکارنیوز، آخرین بازیکنی که با پرسپولیس قرارداد بست و البته قرار نیست آخرین خرید این باشگاه باشد، وحید حیدریه است. وی که قرار است در چهارمین فصل حضورش در لیگ برتر پیراهن پرسپولیس را بپوشد و می‌گوید که پیشنهاد این باشگاه را بی‌درنگ پذیرفته است.



حیدریه در این خصوص گفت: «آخرین بار، دوشنبه شب با طاهری و مسئولان باشگاه پرسپولیس صحبت کردیم و به توافق هم رسیدیم. دیدگاه‌هایمان به هم نزدیک بود و طوری توافق کردیم که هم به نفع من باشد و هم به نفع پرسپولیس.»



وی افزود: «من چند پیشنهاد خیلی خوب از لیگ برتر داشتم اما حقیقت این است که وقتی پیشنهاد پرسپولیس رسید، درنگ نکردم و آمدم برای مذاکره. بالاخره پرسپولیس تیم خیلی بزرگ و متفاوتی است که طرفداران زیادی هم دارد و مردم همیشه پشت سرش هستند. ان‌شاء‌ا… از همان بازی اول می‌رویم برای قهرمانی و من هم طوری کار می‌کنم که پرسپولیسی‌ها از جذبم پشیمان نشوند.»



پرسپولیس اگر ضرغام را هم بتواند جذب کند، آن‌وقت این حیدریه است که باید روی نیمکت بنشیند. هر چند خودش چنین اعتقادی ندارد و اتفاقا از حضور چپ پای عراقی استقبال کرد: «برای من فرقی ندارد که با ضرغام رقابت کنم یا با هر بازیکن دیگری. اتفاقا نظر شخصی‌ام این است که هر چه رقابت سخت‌تر باشد، من هم راحت‌تر و زودتر پیشرفت می‌کنم. چه ضرغام بیاید و چه هر بازیکن ایرانی یا خارجی دیگری، من با او رقابت می‌کنم و این را هم می‌دانم که حرف اول و آخر را سرمربی تیم می‌زند و اوست که می‌گوید کدام‌مان بازی کنیم.»



درباره حیدریه شنیدیم که برانکو او را نمیخواسته و فقط به تست فنی دعوتش کرده بوده اما باشگاه خودسرانه با این بازیکن قرارداد بسته. موضوعی که حیدریه در واکنش به آن گفت: اصلا چنین چیزی نیست. هم برانکو من را میخواست و هم مسئولان باشگاه پرسپولیس. از قبل هم صحبتهایی شده بود و وقتی به توافق نزدیک شدیم، مذاکرهها را جدیتر کردیم و خیلی زود برای امضای قرارداد به توافق رسیدیم.