به گزارش افکارنیوز، محمدرضا زادمهر در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات سرخپوشان اظهار داشت: «شرایط پرسپولیس در حال حاضر بسیار خوب است. تا الان ۹۵ درصد خواسته ها برانکو ایوانکوویچ برآورده شده است و پرسپولیس در شرایط ایده آلی قرار دارد. اعضای هیات مدیره به خصوص طاهری در این مدت تمام تلاش خود را کردند تا خواسته های برانکو را برآورده کنند. در حال حاضر هم که تیم در اردو قرار دارد و با این شرایط فکر می کنم شرایط ایده آلی در شروع رقابت های لیگ برای پرسپولیس رقم بخورد.»

وی در خصوص قرعه ای که برای سرخپوشان رقم خورد، خاطرنشان کرد: «به هر حال وقتی یک تیمی برای قهرمانی می جنگد باید بداند هر اتفاقی می افتد. به نظرم قرعه پرسپولیس یکی از سخت ترین قرعه های را دارد اما با این شرایط باید بگویم تیمی که برای قهرمانی می جنگد همیشه باید به پیروزی فکر کند و این برای پرسپولیس یک لزوم است چون همیشه تیمی است که هواداران از آن برد می خواهند و با وجود این قرعه مطمئنا ما برای قهرمانی به میدان خواهیم رفت.»



عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص پرونده هایی که در فیفا برای این تیم وجود دارد و تهدیدهایی که از سوی فیفا هر روز برای پرسپولیس ارسال می شود، بیان داشت: «وقتی در جلسات هیات مدیره شرکت می کنیم در هر جلسه یک پرونده جدید به ما معرفی می شود و این واقعا برای پرسپولیس بد است ولی در هر صورت ما باید سعی کنیم اینها را حل کنیم. ما باید سعی کنیم مشکل این پرونده ها را حل کنیم زیرا اگر این اتفاق نیفتد ۶ امتیاز از پرسپولیس کم می شود و ما از همان شروع از تمام تیم ها عقب می افتیم و تمام انرژی مان را گذاشته ایم ابتدا مشکل این پرونده ها را حل کنیم.»



زادمهر در پاسخ به این شایعه که پرسپولیس ۸ میلیارد بدهی به بازیکنان خارجی دارد، تصریح کرد: «ما هم دوست داشتیم ۸ میلیارد بدهی داشته باشیم اما متاسفانه بدهی ما بیشتر از این حرف هاست.»



وی در خصوص اینکه چه راهکاری برای حل مشکل پرسپولیس باید اندیشید عنوان کرد: «به نظر من باید یک شرکت یا یک کمپانی با پرسپولیس قرارداد ببندد و تمام بدهی های سرخپوشان را تسویه کند و پرسپولیس از ابتدا شروع کند. چون هر روز که پیش می رویم بدهی های جدیدی در باشگاه شکل می گیرد. از بازیکنان سابق تیم بگیرید تا مربیان سابق همه از تیم طلبکار هستند.»



عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا امسال هم با بازیکنی قرارداد میلیاردی امضا کرده اند یا خیر یادآور شد: «امسال تمامی قراردادها زیر نظر کارشناس حقوقی قرار دارد و کاملا مشخص است. هیچ قرارداد نامعقولی در باشگاه پرسپولیس امضا نشده است. در سال های قبل نمی دانم چه اتفاقاتی می افتاده اما امسال این رویه را در پیش گرفته ایم.»



زادمهر درباره شایعاتی که در خصوص ناراحتی برانکو در این چند روزه شنیده می شود، توضیح داد: من این موضوعات را فقط از رسانه ها می خوانم. وقتی خود برانکو قبل از رفتن با ما خوش و بش می کند و از همه چیز راضی است پس دلیل ندارد به شایعات توجه کند. برانکو هر چیزی که مورد تاییدش باشد امضا می کند. وقتی ۹۵ درصد بازیکنان جذب شده مورد تایید برانکو قرار گرفته یعنی رضایت کامل دارد.