تازه وارد استقلال: دوست دارم هافبک دفاعی باشم

به گزارشافکارنیوز،بعد از اینکه مشکلات روزبه چشمی حل شده و او با خیال راحت پیراهن استقلال را به تن می‌کند، حالا از هدف‌هایی می‌گوید که می‌خواهد با پیراهن استقلال به آنها برسد.

او درباره پست بازی‌اش در استقلال و اینکه دوست دارد در چه منطقه‌ای بازی کند، توضیح داد: «من در دفاع مرکزی و هافبک دفاعی می‌توانم به استقلال کمک کنم اما تصمیم حضور داشتن یا نداشتن من در زمین و منطقه‌ای که باید بازی کنم با کادر فنی است ولی خودم حضور در هافبک دفاعی را ترجیح می‌دهم. در هر صورت همه بازیکنان در چنین مسائلی تابع کادر فنی هستند.»

بازیکن تازه‌وارد آبی‌پوشان با تاکید بر این موضوع که او و سایر بازیکنان برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنند، گفت: «تمام بازیکنان استقلال تلاش می‌کنند تا با کسب قهرمانی هواداران را خوشحال کنند و در پایان فصل با نتایج خوبی که به دست می‌آورند سربلند باشند. مطمئن باشید که امسال حتماً سهمیه آسیایی را به دست می‌آوریم و تلاش می‌کنیم در پایان فصل قهرمان لیگ نیز باشیم.»

چشمی در پایان درباره بازیکنان جوان حاضر در استقلال تصریح کرد: در تیم امسال استقلال بازیکنان جوان و امید بسیار خوبی حضور دارند و تیم ما جوان شده است. بسیاری از بازیکنان جوان ما در تیم ملی امید و جوانان در کنار یکدیگر بودند و تجربه زیادی نیز دارند. مطمئن هستم تیم ما با این جوانان نتیجه خواهد گرفت اما نیاز داریم که مدتی زمان بگذرد تا بازیکنان با جو تیم آشنا شوند. جوانان استقلال از بهترینها هستند و در آینده و حال به کمک تیم خواهند آمد.