مظلومی: چرا باید از استقلال قهر کنم؟

به گزارش افکارنیوز، پرویز مظلومی پس از پایان دیدار عصر امروز استقلال مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بچه ها نسبت به بازی قبل بهتر بودند. دیدید که در ۲۵ دقیقه آخر کلا تیم را جوان کردیم و بچه ها را امتحان می کنیم تا در فاصله یک هفته مانده به لیگ ترکیب کلی را به دست بیاوریم و تکلیف یکی دو پستی که شک دارم را مشخص کنیم. الان ۷۰،۸۰ درصد آمادگی تیم برگشته است. امیدواریم در شروع مسابقات به آمادگی صد در صد برسیم.

وی ادامه داد: مشکل ما آسیب دیدگی خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی است. ببینیم آیا می توانیم آنها را به شرایط بازی برسانیم یا نه. بقیه خوب هستند. بازیکن برزیلی هم تمرین کرد. شنبه بازیکن کروات ما می آید و چون در شرایط بازی است می توان روی او حساب کرد.

مظلومی درباره اینکه آیا هنوز در تیم جای خالی دارد، گفت: تا دوشنبه لیست را نهایی می‌کنیم.

سرمربی استقلال درباره غیبتش در تمرین روز گذشته و اینکه گفته شده است که قهر کرده بیان داشت: چرا باید قهر کنم؟ جلسه ای داشتم و به خاطر آن نشست تمرین را ترک کردم.

وی درباره اینکه وضعیت یعقوب کریمی و هاشم بیک زاده گفت: اجازه بدهید نفر به نفر صحبت نکنم. صحبت ها را با سایت استقلال انجام می دهم.

سرمربی استقلال درباره اینکه با توجه به فرصت کم تا شروع لیگ، آیا از نظرش استقلال کامل شده است یا نه اظهار داشت: تیم باید تا هفته دوم، سوم کامل شود و بازیکنان مصدوم به ترکیب بازگردند. بازیکنان خارجی هم لازم است طی این مدت با سایر نفرات هماهنگ شوند. این دو هفته را باید یکجوری تحمل کنیم.

مظلومی درباره مشکلات مالی باشگاه گفت: ما مشکل مالی نداریم. قرار بود خصوصی سازی تیم به نتیجه برسد که نشد. مشکلات انتقال سبب شد که اسپانسر برای کمک به مشکل بربخورد اما الان با اینکه وضعیت هنوز مشخص نیست اسپانسر همکاری لازم را داشته است و نهایت تلاش را سبک دست انجام می دهد. جا دارد از او تشکر کنم. قرار است تا شنبه، یکشنبه به تیم کمک شود.