بازیکن سابق پرسپولیس استقلالی می‌شود

به گزارش افکارنیوز، علی امیری با اشاره به وضعیت یعقوب کریمی اظهار کرد: این بازیکن دیروز به باشگاه آمد و با او به توافق رسیدیم. قرار بود کریمی خودش تمام پول رضایت‌نامه‌اش را پرداخت کند اما باشگاه هم بخشی از آن را تقبل کرد تا در نهایت و با مساعدت دو طرف، یعقوب سال آینده هم با پیراهن استقلال به میدان برود.

وی ادامه داد: کریمی قرار است فردا به اصفهان برود و با دریافت رضایت‌نامه به تهران بازگردد. به هرحال پیراهن استقلال ارزش زیادی دارد و کریمی هم برای به دست آوردن این پیراهن باید هزینه کند. البته این بازیکن از ابتدا در فهرست ما قرار داشت.

امیری در پاسخ به این پرسش که آیا با حضور کریمی در استقلال، بیگ‌زاده از جمع آبی‌ها جدا می‌شود؟ توضیح داد: اصلاً موضوع این دو بازیکن ربطی به یکدیگر ندارد که با ثبت قرارداد با یکی، حضور دیگری منتفی شود. ما ممکن است هر لحظه با بازیکنی صحبت کنیم اما نباید این شبهه پیش بیاید که آن بازیکن را جذب کرده‌ایم یا قرارداد فلانی را فسخ می‌کنیم. مظلومی فهرست ۴ نفره‌ بازیکنان مازادش را به ما تحویل داده اما تا آخرین لحظات هم می‌تواند از ما بخواهد به آن‌ها رضایت‌نامه ندهیم.

مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال درباره وضعیت پروپچیچ گفت: این مهاجم کروات فردا برای امضای قرارداد نهایی‌اش به ایران می‌آید. با پروپچیچ صحبت‌های خوبی داشتیم و هیچ مشکلی با این بازیکن برای ثبت قراردادش نداریم. او شب گذشته در آخرین حضورش با پیراهن گوکسی آلبانی، ۲ گل برای این تیم به ثمر رساند و باعثصعود تیم‌اش شد. به هرحال پروپچیچ شنبه برای تست پزشکی به باشگاه می‌آید و اگر مشکلی نداشت قراردادش با ما ثبت می‌شود.

وی درباره مراسم رونمایی از پیراهن فصل جدید استقلال اظهار کرد: قرار بود اسپانسر استقلال امسال این مراسم را برگزار کند اما من از جزئیات برگزاری جشن رونمایی پیراهن تیم اطلاع دقیقی ندارم.

امیری همچنین در پاسخ به این که چه بازیکنی این فصل بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو می‌بندد؟ توضیح داد: این بحثمربوط به پورحیدری و مظلومی است و آنها کاپیتان فصل آینده تیم را تعیین می‌کنند، اما تا آنجا که من اطلاع دارم، سیدمهدی رحمتی کاپیتان این فصل استقلال است.

امیری در خصوص اینکه چه زمانی قرارداد بازیکنان در هیات فوتبال تهران ثبت خواهد شد عنوان کرد : در ابتدا باید قرارداد های بازیکنان توسط افشارزاده امضا شود و پس از انجام مراحل اداری به طور حتم قرارداد های بازیکنان فردا عصر و یا صبح یکشنبه در هیات فوتبال به ثبت خواهد رسید.