شمالی‌ها در اولویت برانکو

به گزارش افکارخبر، این هفته سرخپوشان دیدار دشواری در اهواز برگزار می‌کنند. طبق برنامه و قرعه شاگردان برانکو باید روز پنجشنبه درست در نیمه مرداد ماه یعنی اوج گرمای تابستان این دیدار خارج از خانه خود را برگزار کنند که می‌توان گفت به نوعی از بدشانسی سرخپوشان است که با چنین قرعه‌ای مواجه شده‌اند. به هر صورت برنامه‌ای است که طبق قرعه تنظیم شده و باید تیم‌های مختلف مسابقات خود را در مصاف با حریفان برگزار کنند.
مشکل یکی نیست!

مشکل سرخپوشان در این بازی یکی نیست! متاسفانه سرخپوشان هنوز به شرایط آب و هوایی تهران عادت نکرده‌اند که باید خود را به سرعت به گرمای اهواز برسانند. با این که برانکو خیلی زودتر از اینها می‌خواست تیمش را به اردوی خارجی ببرد اما به دلیل کمبود بازیکن مجبور شد تا دقیقه ۹۰ صبر کند که باز هم با تیمی کامل به ترکیه نرفت. نکته مهم اینجاست که بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس در ارتفاعات ترکیه بدن خود را به آب و هوای سرد و کوهستانی این کشور عادت دادند که پس از بازگشت به تهران آنها حتی برای حضور در تمرینات تیم نیز دچار مشکل می‌شدند. آنها هنوز به آب و هوای تهران عادت نکرده‌اند که باید به اهواز بروند و بدن خود را با گرمای بالا و رطوبت زیاد این شهر جنوبی وفق دهند.

گرما ۴۹ درجه، رطوبت ۹۰ درجه
این روزها ماهشهر و اهواز گرم‌ترین روزهای فصل را سپری می‌کنند. دمای هوای اهواز دیروز ۴۶ درجه بود که طبق پیش‌بینی‌های سایت یاهو شدت گرمای این شهر روز پنجشنبه به ۴۹ درجه طاقت‌فرسا می‌رسد. از همه بدتر این که رطوبت هوا هم بسیار بالاست و حتی گفته می‌شود رطوبت هوا به مرز ۹۰ درجه هم رسیده است. سازمان هواشناسی خوزستان توصیه کرده است کودکان و افراد سالخورده از تردد در سطح شهر خودداری کنند و در منزل بمانند. ضمن این که گرمای شدید هوا تا بعدازظهر روز جمعه ادامه خواهد داشت.
ورزشگاه پر نمی‌شود!
دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر اهواز برگزا می‌شود و قرار است برای این بازی ۲۵ هزار بلیت فروخته شود. ضمن این که ۱۰ درصد سکوها نیز طبق برنامه به تماشاگران پرسپولیس تعلق می‌گیرد. با توجه به گرمای شدید هوا احتمال دارد ورزشگاه پر نشود. از طرف دیگر استقلالی‌ها در هفته اول با یک گل مقابل سپاهان بازنده شده‌اند و قصد دارند در دیدار خانگی خود جبران مافات کنند. در تیم استقلال خوزستان حسن بیت سعید و فرشاد جان‌فزا از مهره‌های آماده و خطرناک این تیم به شمار می‌روند و برانکو باید برای تقسیم انرژی خود در این شهر برنامه‌ریزی کند که نکته مهمی است. برانکو هر چه زودتر اولین برد خود در طول فصل را کسب کند، به همان اندازه راحت‌تر و با آرامش خاطر بیشتری تیمش را به مصاف سایر حریفان می‌فرستد.
شمالی‌ها در اولویت برانکو
در اين فصل خواسته يا ناخواسته اکثر بازيکنان پرسپوليس شمالي هستند مخصوصا بيشتر بازيکنان از خطه مازندران که بيشک آنها براي بازي در هواي گرم و شرجي استعداد و آمادگي بيشتري دارند. برانکو در بازي مهم غدير اهواز بايد به چنين نکاتي توجه کند. احتمال اين که بازيکنان آذري تيم در گرماي خوزستان خيلي زودتر دچار افت بدني شوند زياد است. تمام اينها نکتههايي است که پروفسور برانکو نبايد از توجه به آن غافل بماند. فرشاد احمدزاده و بابک حاتمي دو بازيکني که در بازي هفته اول فيکس بودند. دو بازيکن يعني ۲۰ درصد تيم و پروفسور بايد از اين نکات مهم غافل بماند.