اولین اظهارات باشگاه ملوان پس از جدایی قلعه نویی

به گزارش افکارخبر، محمود آذرگون درباره جلسه هیات مدیره باشگاه ملوان با امیر قلعه نویی اظهار داشت: یکی از طولانی ترین جلسات ممکن را با قلعه نویی برگزار کردیم. به شکلی که از حدود ساعت ۹ یکشنبه شب این جلسه آغاز شد و تا ساعت ۱:۴۰ بامداد ادامه داشت.

وی ادامه داد: جلسه در فضای بسیار آرام و خوبی برگزار شد و طرفین نظرات خود را درباره چگونگی کمک به ملوان مطرح کردند. با این وجود از آنجایی که قلعه نویی خواهان تزریق منابع مالی تا پایان هفته شده بود و امکان انجام این مهم میسر نبود، در نهایت در فضایی دوستانه امکان ادامه همکاری فراهم نشد.

سخنگوی هیات مدیره ملوان خاطرنشان کرد: قلعه نویی در این مدت حسن نیت خود را به مردم انزلی و باشگاه ملوان نشان داد. او در شرایطی سخت هدایت تیم را به عهده گرفت و در جلسه آخر هم بارها و بارها گفت در آینده هر کاری از دستش برمی آید را برای موفقیت ملوان انجام می دهد. قلعه نویی مشاور هیات مدیره باقی می ماند و ما امیدواریم بتوانیم از نظرات او استفاده کنیم.

آذرگون درباره اینکه جانشین قلعه نویی چه کسی خواهد بود بیان داشت:هنوز در این باره صحبت نکرده ایم و قصد داریم در جلسه آینده هیات مدیره در این باره بررسی های لازم را انجام دهیم.هواداران ملوان نگران نباشند و به آنها اطمینان می دهم در اسرع وقت تکلیف کادر فنی را روشن می کنیم تا تیم در هفته های آتی با قدرت در لیگ برتر ظاهر شود.