چرا جهانبخش در ترکیب نبود؟

به گزارش افکارخبر، علیرضا جهانبخش در دیدار هفته اول لیگ دسته اول هلند موسوم به اوردویژه نتوانست تیمش را در دیدار مقابل آژاکس همراهی کند، دیداری که در نهایت به شکست ۳ بر صفر آلکمار انجامید. البته جهانبخش برای این بازی در ورزشگاه حاضر بود و تلاش هم‌تیمی‌هایش را از نزدیک تماشا کرد.

با توجه به اینکه مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان هفته گذشته قرارداد پنج ساله‌اش را با باشگاه AZ آلکمار امضا کرد، سخت بود که بتواند در اولین بازی لیگ تیمش را همراهی کند. البته شاید اگر مشکلی به وجود نمی‌آمد، جان فن‌دن بروم، سرمربی آلکمار هم بدش نمی‌آمد چند دقیقه‌ای از مهاجم جدیدش در ترکیب تیم استفاده کند.

مشکل جهانبخش برای همراهی آلکمار ناآمادگی نبود و این بازیکن شرایط خوبی برای بازی کردن دارد، اما به این دلیل که اجازه بازی نداشت، حتی نتوانست روی نیمکت آلکمار بنشیند. طبق قوانین کشور هلند، اتباع خارجی برای کار در این کشور باید مجوز بگیرند و با توجه به اینکه جهانبخش قرارداد جدیدی را با باشگاه آلکمار امضا کرده باید یک بار دیگر مجوز کار دریافت کند.

تا زمانی که مجوز کار جهانبخش صادر نشود این بازیکن قادر به همراهی آلکمار نخواهد بود و حتی روی نیمکت هم نمی‌تواند بنشیند. البته شنیده شده تا دو سه روز آینده این مشکل برطرف خواهد شد، چراکه مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان یک بار دیگر از کشور هلند درخواست مجوز کار کرده است.

تیم AZ آلکمار در هفته دوم لیگ هلند در خانه اکسلسیور به مصاف این تیم خواهد رفت که این دیدار یکشنبه برگزار میشود.