به گزارش افکارخبر، علی فتح‌الله‌زاده معتقد است که مظلومی جاسم کرار را می‌ خواهد اما بهرام افشارزاده به خاطر رفتارهای او تمایلی به ادامه همکاری ندارد.

اظهارات فتح الله زاده را در ادامه می خوانید:

* کرار نباید اینطور رفتار کند

من در باشگاه نیستم که بخواهم در مورد کرار نظر بدهم. به هر حال او می‌ گوید که باشگاه هیچ پولی نداده اما مدیران استقلال ادعا می‌ کنند او ۵۰ درصد پولش را گرفته است. اما من هیچ کدام از این حرف ها را نمی‌ توانم قبول کنم چون در باشگاه نیستم. البته به نظر من کرار نباید اینطور رفتارها را انجام دهد چون فقط او نیست که پولش را نگرفته. بازیکنان دیگری هم هستند که هنوز مشکل مالی دارند اما حرفی نمی‌ زنند.

* کرار می‌تواند به فیفا شکایت کند

این همه بازیکن در زمان خود من از استقلال پولشان را نگرفتند و بعد از اینکه از استقلال رفتند به فیفا شکایت کردند و پولشان را گرفتند. به هر حال استقلال دارد نتیجه می‌ گیرد و به نظر من این درست نیست که کرار با کارهایی که می‌ کند، تیم استقلال را به هم بریزد.

* مظلومی کرار را می‌خواهد افشارزاده نه

از نظر من پرویز مظلومی کرار را می‌ خواهد اما افشارزاده به خاطر رفتارهایی که انجام داده، دیگر او را نمی‌ خواهد. به همین دلیل هم هست که این رفتارهای متناقض انجام می‌ شود. من فکر می‌ کنم باشگاه باید به یک اتفاق نظر درباره کرار برسد تا بتوان آن را مدیریت کرد.

* من بودم کرار را مدیریت می‌کردم

اگر من در استقلال بودم کرار را مدیریت می‌ کردم. شما شک نکنید که توانایی های کرار بسیار بالا است و او اگر به فوتبال فکر کند می‌ تواند یکی از بهترین بازیکنان لیگ باشد. به نظر من کرار باید مدیریت شود و باشگاه با او طوری رفتار کند که بتواند به بهترین شکل از او بازی بگیرد.

* قلعه‌نویی یک مربی حرفه ای است

به نظر من امیر قلعه‌نویی یک مربی حرفه ای است و اینکه جلوی استقلال قرار گرفته موضوع چندان مهمی نیست. به هر حال امیر قلعه‌نویی هم بارها در استقلال برنده شده و حالا اگر در یک بازی هم شکست بخورد، چیزی از او کم نمی‌ شود. مطمئن باشید ملوان یک تیم خوب است و در ادامه نتیجه های خوبی می‌ گیرد.

* قلعه‌نویی می‌توانست روی نیمکت بنشیند

من فکر می‌ کنم اگر قلعه‌نویی روی نیمکت ملوان می‌ نشست، هیچ اتفاقی نمی‌ افتاد. طرفدارهای استقلال اینقدر فهمیده هستند که برایشان مهم نباشد قلعه‌نویی مقابلشان قرار می‌ گیرد. آنها به خوبی می‌ دانند که فوتبال دیگر حرفه ای شده است و اینطور مسائل در آن پیش می‌ آید.

* او ریسک بزرگی کرده است

بالاخره قلعه‌نویی یک مربی بسیار بزرگ است و مربی های بزرگ معمولا ریسک های بزرگ هم انجام می‌دهند. من فکر می‌ کنم قلعه‌نویی ریسک بزرگی به جان خریده است ولی از طرفی ملوان هم تیم خوبی است و با حمایت مردم انزلی مطمئن باشید در لیگ‌برتر خواهد ماند.

* استقلال جسور و جنگنده است

این تیم استقلال تیم بسیار جسور و جنگنده ای است و ما سال ها چنین تیمی را ندیده بودیم. مطمئن باشید این تیم هواداران استقلال را راضی می‌ کند و همه از بازی های این تیم در دو بازی اول لذت برده اند.

* حق دارم در مورد کی‌روش نظر بدهم

من کارشناس فوتبال هستم و مدت ها مدیرعامل باشگاه بزرگ استقلال بوده ام. چطور به من می‌ گویند که در مورد کی‌روش نظر ندهم. اگر کی‌روش مربی بزرگ است که من خودم بارها این موضوع را تایید کرده ام، به هر حال من هم آدم بزرگی هستم و سال ها در یکی از بزرگترین باشگاه های ایران مدیریت کرده ام. به هر حال کی‌روش سرمربی تیم‌ملی ایران است و ما حق داریم که در مورد او صحبت کنیم.

* با چند مقاله آبکی نمی‌ توانند جلوی من را بگیرند

مطمئن باشید با چند مقاله آبکی نمی توانند جلوی من را بگیرند. کسانی که می گویند من حق ندارم در مورد کیروش حرف بزنم، خودشان آدم های کوچکی هستند و نمی توانند افراد بزرگ را در فوتبال ببینند. آنها اگر مربی دیگری سرمربی تیمملی بود و این همه مدت مرخصی می رفت، خودشان اولین نفر انتقاد می کردند. ۳، ۴ نفر هستند که از کیروش حمایت های بی جا می کنند هر چند که خود من هم می گویم که او مربی بزرگی است.