اسپانسر جدید پرسپولیس با رویانیان می‌آید

به گزارش افکارخبر، با وجود اینکه دو هفته از لیگ برتر فوتبال گذشته و هفته سوم این رقابت‌ها در پیش است اما مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز به صورت رسمی و قطعی با اسپانسری برای حمایت مالی از این باشگاه به توافق نرسیده‌اند و این در حالی است که به دلیل همین مسئله مطالبات مالی بازیکنان پرسپولیس به آنها داده نشده است.

در همین راستا مسئولان باشگاه پرسپولیس جلسات متعددی با اسپانسرهای موجود برگزار کردند که هنوز به قطعیت نرسیده‌اند و به نظر می‌رسد تا رفع شدن موانع موجود شرایط به همین منوال باشد مگر اینکه مشکلاتی که در این راه وجود دارد مرتفع شده و مسئولان باشگاه پرسپولیس در نهایت بتوانند همانند سایر باشگاه‌ها یک اسپانسر قدرتمند برای باشگاه پیدا کنند.

در این میان از شرکت آینده‌نما پارسیان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی اسپانسری در باشگاه پرسپولیس نام برده می شود اما با وجود جلسات متعددی که میان طرفین صورت گرفته حتی تا اواخر شب گذشته توافقی به دست نیامده و همه چیز به امروز موکول شده و باید دید که تا قبل از تعطیلی فردا بالاخره امروز اسپانسر پرسپولیس مشخص می‌شود و یا اینکه این مسئله باز هم به روزهای آینده خواهد افتاد.

یکی از شروط اصلی این شرکت داشتن دو عضو در هیأت مدیره است و در این میان از امیرحسین مجید به عنوان مالک و حسام عقبایی به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره این شرکت به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره پرسپولیس نام برده می‌شود اما جالب است بدانید که امیر عابدینی مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گزینه اول این شرکت برای حضور در هیأت مدیره بود که از سوی وزارت ورزش و جوانان با حضور عابدینی مخالفت شد و به همین دلیل یک بار دیگر راه حضور مدیرعامل اسبق پرسپولیس در هیأت مدیره جدید این باشگاه بسته شد تا عقبایی جانشین وی شود.

از طرف دیگر مهدی خواجه‌وند که پیش از این عضو و سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بوده هم گزینه وزارت ورزش برای حضور در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس است.

از نکات جالب توجه حضور شرکت آینده‌نما پارسیان به عنوان اسپانسر احتمالی باشگاه پرسپولیس این است که محمد رویانیان مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس که هواداران این تیم هم خاطره‌های خوبی با وی دارند قرار است به عنوان مشاور در کنار این اسپانسر قرار داشته باشد. رویانیان این شرکت را برای اسپانسری به باشگاه پرسپولیس وصل کرده که البته وزارت ورزش و جوانان هیچ مخالفتی هم با این شرکت نداشته و تنها بر سر جزئیات موجود طرفین هنوز به توافق نهایی نرسیده‌اند. در صورت این اتفاق باز هم هواداران پرسپولیس شاهد حضور رویانیان در پرسپولیس خواهند بود که البته وی به مسئولان این شرکت اعلام کرده که به عنوان مدیرعامل یا عضو هیات مدیره در پرسپولیس کار نخواهد کرد و تنها به عنوان مشاور فعالیت خواهد داشت.

این در حالی است که جلسه شب گذشته مسئولان باشگاه پرسپولیس و این شرکت تا اواخر ساعات روز یکشنبه ادامه داشته و به نظر می رسد امروز هم این مذاکرات ادامه داشته باشد و به همین دلیل محتمل خواهد بود که امروز نتیجه این جلسه به صورت رسمی اعلام شود.

با این همه علی‌‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس تنها بر روی این گزینه متمرکز نشده و جلسات دیگری با برخی شرکت‌ها همانند فناپ انجام داده تا در صورتی که توافقی حاصل نشود دستش در پوست گردو نماند.

باید دید تا پایان وقت اداری امروز و پیش از تعطیلی روز سهشنبه آیا بالاخره معمای اسپانسری باشگاه پرسپولیس حل خواهد شد یا اینکه این قصه سر دراز خواهد داشت و باز هم در روزهای آینده مذاکراتی در این باره شکل میگیرد.