پیشنهاد اسپانسر همراه رویانیان پرسپولیس ۵ + ۲۵ میلیارد تومان

به گزارش افکارخبر، محمد رویانیان در خصوص اینکه گفته می شود وی اسپانسر جدیدی را برای باشگاه پرسپولیس آورده است، گفت: من کاره ای نیستم و تنها به عنوان هوادار باشگاه پرسپولیس وظیفه خود دانستم با آقای طاهری در این مورد صحبت کنم. البته در زمان رحیمی و نژادفلاح نیز برای کمک به این دو تیم اعلام آمادگی کردم. من با یک شرکتی صحبت کردم که آنها هم جلو آمدند و چند هفته مذاکرات خوب با مدیران پرسپولیس داشتند.

وی در این باره اضافه کرد: وصل کردن اسپانسر به باشگاه پرسپولیس با همکاری من یک مساله است، اما باید عنوان کنم من به شرکت یاد شده تنها مشاوره می دهم تا بتوانند درآمدزایی داشته باشند، نه مسئولیتی می پذیرم و نه توقع مسئولیت را دارم. آنها به من به خاطر تجربه ای که دارم اصرار کردند و من هم پذیرفتم مشاوره بدهم و پیگیری های لازم را انجام دهم.

رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا تزریق ۳۵ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس توسط اسپانسر جدید صحت دارد، افزود: تا آنجا که من در جریان هستم آنها ۲۵ میلیارد تومان را برای کف قرارداد خود در نظر گرفتند و ۵ میلیارد تومان نیز برای موارد پیش بینی نشده در نظر گرفته شده است. این رقمی است که من در جریان هستم حالا شاید باشگاه پرسپولیس به دنبال مبلغ ۳۵ میلیارد تومان یا ارقام دیگری باشد.