همه تراکتوری ها، فرزندان من هستند

به گزارش افکارخبر، تونی بابت این اتفاق خوشحال بود اما دغدغه‌های جالبی را در این مصاحبه عنوان کرد:

جدیداً کم‌حرف شده‌‌اید. این موضوع دلیل خاصی دارد؟
ما مشغول کار هستیم. من دوست ندارم حرف بزنم و مثلاً از خودم یا تیمم در رسانه‌ها تعریف کنم. اگر خوب باشیم، خوب تمرین کنیم و تمرکزمان را حفظ کنیم، قطعاً در زمین بازی هم به خوبی نتیجه می‌گیریم ولی اگر مدام بخواهیم صحبت کنیم و بگوییم تراکتور قهرمان می‌شود، هیچ چیز نصیب‌مان نخواهد شد.

اولین برد فصل را مقابل تیم همشهری یعنی گسترش به‌ دست ‌آوردید. در مورد دربی صحبت می‌کنید؟
از قول من بنویسید ما یک بازی بسیار سخت را پشت ‌سر گذاشته‌ایم و من به بازیکنانم حق می‌دهم که پس از بازی، بسیار خسته شده باشند. به همین خاطر به آنها استراحت دادم تا به خوبی ریکاوری کنند. گسترش توانست تیم ما را آزار بدهد ولی خوشبختانه از سد این تیم عبور کردیم.

روی دو ضربه کرنر به گل رسیدید. این تاکتیک اصلی تراکتورسازی است؟
ما تاکتیک‌های زیادی داریم و مثل هر تیم حرفه‌ای، روی ضربات کاشته از اطراف زمین به خصوص ضربات کرنر تمرینات خاصی می‌کنیم. بازیکنانی که باید در زمان ارسال این ضربات به خط حمله اضافه شوند، مشخص شده‌اند و کسانی که باید توپ‌ها را ارسال کنند هم معلوم هستند. این فقط یک تاکتیک بود که در بازی با گسترش جواب داد.

از بازی دادن به آیان رامسی رضایت دارید؟
در مورد یک بازیکن با من صحبت نکنید. همه تراکتوری ها، فرزندان من هستند و از تک‌تک‌شان رضایت کامل دارم. فعلاً اول فصل است، نمی‌توانیم بازیکنان تراکتور را با هم مقایسه کنیم.

در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه شما چیست؟
نگران تیمم هستم. نگران ناهماهنگی بین خطوط و اینکه به علت تأخیر در شروع تمرینات، از برنامه‌های‌مان عقب افتاده‌ایم. پیروزی مقابل گسترش فولاد خبر خوبی بود و راه ما برای هماهنگی را نزدیک‌تر می‌کند ولی تا وقتی خیالم بابت تراکتور راحت نشود، نمی‌توانم از این دغدغه‌ها عبور کنم.

قرعه خوبی هم نصیب‌‌تان شده است. این موضوع می‌تواند به موفقیت تراکتورسازی کمک کند؟
به ‌هر ‌حال هر تیمی ممکن است این خوش‌شانسی را داشته باشد. همان‌طور که سپاهان هم توانست ۳ بازی پشت ‌سر هم را در قرعه خود ببیند. ما نمی‌توانیم به این مسائل دل خوش کنیم. در هر بازی، هر کجایی که برگزار شود، می‌رویم تا برنده باشیم. من قول قهرمانی نداده‌ام اما این قول را دادم که برای کسب پیروزی در هر بازی بجنگیم و همین کار را نیز خواهیم کرد.

چرا در دقایق پایانی مقابل گسترش فولاد عصبانی بودید؟
فوتبال پر از هیجان و حساسیت است. من نمی‌توانم نسبت به اتفاقات داخل زمین بی‌تفاوت باشم. دوست داشتم بهترین اتفاق برای تیمم رخ بدهد و حتی بر سر توپ‌های ساده هم برتری با تیم من باشد. اول فصل است و همان‌طور که گفتم، خیالم بابت اتفاقات راحت نیست.

دیدار با بازیکنان قبلی تراکتورسازی برای‌‌تان جالب نبود؟
خوشحالم که آنها را دیدم. برایم این اتفاق واقعاً جالب بود.

گفته می‌شد تراکتورسازی برای گرفتن انتقام به دیدار گسترش رفت و این‌طور بازی را برد. قبول دارید؟
فوتبال جای این حرف‌ها نیست. ممکن است در هر بازی، اتفاقات عجیبی رخ بدهد. شما نمی‌توانید به فکر انتقام و این مسائل باشید. اگر خودتان را برای کسب برد در هر بازی آماده کنید، دیگر نیازی نیست که به انتقام گرفتن از رقبا فکر کنید. من این را می‌گویم که تیمم باید تمرکز داشته باشد و بهترین امتیازات را بگیرد. تمرکزمان از دست برود، به سمت این مسائل احساسی می‌رویم که بخواهیم انتقام بگیریم.

بازی با راه‌آهن را چطور می‌بینید؟
فکر میکنم به این سؤال جواب داده باشم! بدون تردید برای کسب پیروزی وارد زمین میشویم. من باید از هواداران بار دیگر درخواست کنم در این راه، با حضور در ورزشگاه به ما کمک کنند.