جای مسی بودم می‌گفتم «آرژانتین برو به جهنم!» ‌

به گزارش افکارخبر، کارلوس توس به انتقاداتی که از لیونل مسی به خاطر نتیجه نگرفتن تیم ملی آرژانتین در جام‌ جهانی ۲۰۱۴ برزیل و کوپا آمه‌ریکای ۲۰۱۵ شیلی شده، پاسخ داد و آنها را ناعادلانه دانست.

توس در دفاع از هموطن ۲۸ ساله خود به شبکه تلویزیونی آمه‌ریکای آرژانتین گفت: با این همه انتقاداتی که مسی مجبور بوده بشنود، اگر من جای او بودم می‌گفتم، آرژانتین برو به جهنم. مسی واقعاً باید عاشق آرژانتین باشد که حاضر شود برگردد و دوباره پیراهن این تیم را بپوشد.

وی ادامه داد: شما زمانی می‌توانید از یک بازیکن انتقاد کنید که خوب بازی نکنید یا برای یک بازی آماده نبوده باشید اما درباره مسی نمی‌توانید بگویید که او کم‌‌کاری کرده است یا اتهاماتی غیر فوتبالی به او نسبت دهید، واقعاً نمی‌توانید. به عنوان یک خبرنگار، شما باید هر روز خبر تهیه کنید. شاید موافق باشید، شاید هم نباشید. شاید یک بازیکن را دوست داشته باشید یا دوست نداشته باشید اما این دلیل نمی‌شود که اینطور او را بُکشید.

مسی در شرایطی از سوی هموطنانش به خاطر ناکامیهای اخیر آلبیسلسته برای کسب جام، مورد انتقاد واقع شده که در این تیم رکوردهای فراوانی به ثبت رسانده است.