این پرسپولیسی تحت پیگرد قضایی قرار می گیرد

به گزارش افکارخبر، محسن بزرگی درباره حواشی به وجود آمده بین او و امیر عابدینی در ارتباط با مصاحبه جنجالی عضو هیات رئیسه سازمان لیگ علیه باشگاه استقلال اظهار داشت: متاسفانه از روز گذشته صفحه اینستاگرام من از سوی عده ای که طرفدار تیم پرسپولیس خود را عنوان می کنند مورد حمله قرار گرفته و انواع و اقسام بی احترامی ها به بنده شده است. این عده به خیال خود با این اقدام از امیر عابدینی دفاع کرده اند.

وی افزود: البته امیر عابدینی باید بداند با مصاحبه ای که روز گذشته با انجام داد این امکان را برای بخش حقوقی باشگاه استقلال به وجود آورد که ما با دست بازتری مسائل را پیگیری کنیم.

معاون حقوقی باشگاه استقلال ادامه داد: عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در مصاحبه اش مسائل مجرمانه ای را علیه باشگاه استقلال و شخص بهرام افشارزاده مدیرعامل این مجموعه عنوان کرده که حتی ما براساس آنها می توانیم وی را تحت تعقیب قضایی قرار دهیم.

محسن بزرگی خطاب به مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: امیر عابدینی باید بداند که این چنین واکنش نشان دادن فقط به ضرر خودش تمام می شود چرا که از سوی باشگاه استقلال و بخش حقوقی آن هیچ حرف ناراحت کننده یا توهین آمیزی نسبت به وی انجام نشده است. من در مصاحبه دیروزم فقط گفتم که عضو هیات رئیسه سازمان لیگ با توجه به حضورش در راس هرم برگزارکننده مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نمی تواند تمایلات رنگی اش را در کار خود دخالت دهد.

وی اضافه کرد: خود من هم نگران وضعیت تیم پرسپولیس هستم و دوست دارم این تیم همشهری استقلال شرایط بهتری در جدول داشته باشد اما هرگز اظهارنظر احساسی با توجه به جایگاه حقوقی ام ابراز کنم. از این رو بار دیگر تاکید می کنم که مصاحبه اخیر عابدینی علیه افشارزاده، معاونت وزیر کاملا قابل پیگیری قضایی است و من شخصا در قبال هر توهین یا اتهامی نسبت به شخص معاون وزیر و مدیرعامل باشگاه استقلال را پاسخ خواهم داد.