اگر فغانی میگفت اشتباه کردم بنگر بخشیده می شد!

به گزارش افکارخبر، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با ذوب آهن با دو کارت زردی که از علیرضا فغانی دریافت کرد بازی تیمش برابر فولاد را از دست داد اما باتوجه به محرز شدن اشتباهات فغانی در دیدار پرسپولیس و ذوب آهن مسئولان سرخپوشان با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار بخشیده شدن محرومیت محسن بنگر شدند. حتی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با فکر بخشیده شدن مدافع خود بنگر را به اهواز برد تا در صورت اینکه رای فدراسیون فوتبال به نفع سرخپوشان باشد در دیدار مقابل فولاد به میدان برود.

فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران در خصوص احتمال بخشیده شدن محسن بنگر اظهار داشت: فکر نمی کنم دیگر این اتفاق بیفتد. بنگر به خاطر رفتار غیرورزشی محروم شد و فغانی به خاطر قضاوت فنی بدش و اینها ربطی به هم ندارند اما من از نظر کمیته داوران باید بگویم که این درست نیست که به خاطر دو کارت زردی که فغانی به مدافع پرسپولیس داده است، وی را ببخشند.

اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در خصوص بخشیده شدن کارت زرد محسن بنگر خاطرنشان کرد: دیروز در این باره تصمیم گیری شد. اگر علیرضا فغانی در گزارش خود اعلام می کرد که اشتباه کرده است مطمئنا ما کارت زرد بنگر را می بخشیدیم اما با توجه به اینکه این اتفاق در جریان بازی افتاده و فغانی هم از خودش دفاع می کند هرچند هم اشتباه کرده اما کارت زرد بنگر دیگر قابل بازگشت نخواهد بود.