ما در جنگ نابرابر هستیم

به گزارشافکارخبر، منصور قنبرزاده در رابطه با رویارویی تیمش با الاهلی امارات در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خداراشکر همه چیز با آرامش و برنامه ریزی پیش می رود و حالا تمام امکانات برای تیم نفت مهیاست تا با یک انگیزه بالا به مصاف الاهلی امارات برود. تیم حریف با وجود چند مهره تاثیرگذار بسیار خطرناک به نظر می رسد و از نظر سرمایه گذاری و بودجه ای که برای خرید بازیکنانش هزینه کرده قابل قیاس با نفت نیست.

وی ادامه داد: طبق اطلاعاتی که ما استخراج کردیم سه، چهار بازیکن الاهلی امارات نزدیک به صد میلیارد تومان قیمت دارند که این نشان می دهد بازی فردای نفت و الاهلی یک جنگ نابرابر است. البته اینها همه دلیل نمی شود که ما ناامید باشیم و قطعا برای پیروزی در بازی فردا تمام تلاش خود را می کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با اشاره به رایگان بودن حضور تماشاگران در بازی فردا تصریح کرد: با اسپانسری که باشگاه نفت با آن مذاکره کرده بود تمام بلیت های این بازی خریداری شد و خوشحالیم که تماشاگران ایرانی بدون پرداخت هزینه ای نمایش نماینده کشورشان را در ورزشگاه آزادی شاهد باشند. این اتفاق در بازی های قبلی نفت در آسیا رخ داده بود و نشان هم داد که خیلی تاثیر گذار است. تقریبا ۱۵ هزار نفری از بازی های قبلی نفت که در مراحل مقدماتی بود استقبال کردند اما این بار امیدواریم حداقل نیمی از ورزشگاه پر باشد.

وی همچنین اضافه کرد: از باشگاه های پرسپولیس و استقلال که با انتشار فراخوان هایی خواستار حضور هواداران خود در بازی فردا شدند تشکر می کنیم. همچنین یادآوری این نکته لازم است که پیروزی نفت در این بازی و صعودش در مرحله بعدی صد در صد در سهمیه ایران در آسیا تاثیرگذار است. همانطور که ما از یک نیم سهمیه به جمع هشت تیم برتر آسیا رسیدیم حالا هم می توانیم به جمع چهار تیم صعود کرده و شرایط بهتری را برای فوتبال ایران در سال های آینده فراهم کنیم.

قنبرزاده در خصوص اینکه نگران کارشکنی اماراتی ها در بازی برگشت نیستید، گفت: کاروان الاهلی وارد تهران شده و تا الان هیچ مشکلی را به ما گزارش نکرده است. ما هم در دور مقدماتی که یک بار به امارات رفتیم هیچ مشکلی برای بازی کردن نداشتیم و استقبال خوبی هم از ما شد. تنها مشکل ما در عربستان بود که دیگر همه ماجرای آن را می دانند. تیم اماراتی هم که از دو روز قبل مدیرانش وارد تهران شده اند شاهد استقبال خوبی هم از سوی باشگاه نفت و از سوی دیگر اهالی فوتبال ایران بوده است. همچنین شنیده ام که برخی از مسئولان این تیم با برخی از فوتبالیست های ما که قبلا در این کشور بازی می کرده اند رو به رو شده اند که از این دست می توان به حسن روشن و علی کریمی اشاره کرد.

وی در پایان در خصوص اینکه باشگاه نفت به منصوریان اجازه ورود به بازی ستارگان را می دهد یا خیر، خاطرنشان کرد: تا به حال منصوریان چیزی در باره حضورش در این بازی به باشگاه نفت اعلام نکرده است اما من مطمئنم این مربی آنقدر برنامه ریزی خوبی برای خودش دارد که حتی در صورت حضور در این دیدار هیچ خللی در روند باشگاه نفت به وجود نخواهد آمد.