به گزارش افکارخبر، رضا مهاجری در خصوص آخرین وضعیت تیمش بعد از پیروزی مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: بازیکنان ما در بازی با تراکتورسازی به خوبی فعل خواستن را اجرا کردند و چه بازیکنان با تجربه‌مان از جمله بادامکی، نقی‌زاده، روشنگر و چه نفرات جوان‌مان از مرادوند گرفته تا میلاد غریبی و نفرات دیگر همگی با درک شرایط تیم تلاش کردند اوضاع را تغییر دهند.

وی افزود: خوشبختانه در بازی با تراکتورسازی به چیزی که به دنبالش بودیم، رسیدیم. امیدوارم بتوانیم این روند را در دیدارهای آینده هم ادامه دهیم.

سرمربی پدیده درباره نحوه خوشحالی‌اش بعد از گلزنی این تیم برابر تراکتورسازی، یادآور شد: به هر حال بعضی وقت‌ها فشار روی مربیان زیاد است و در چنین شرایطی طبیعی است که بابت موفقیت تیم‌شان خیلی خوشحال شوند. البته من فشاری از سوی باشگاه یا هر جای دیگری روی خود احساس نمی‌کردم، بلکه ناراحتی‌ام از این بود که در هر سه بازی ابتدایی لیگ به ویژه دیدار با فولاد عملکرد خیلی خوبی داشتیم، اما به نتایج مورد نظر نمی‌رسیدیم. این مسائل باعثشده بود که از نتایج تیم راضی نباشم و وقتی مزد زحمات‌مان را مقابل تراکتورسازی گرفتیم، طبیعی بود به آن شکل خوشحالی کنم.

مهاجری با تأکید بر اینکه برانکو در پرسپولیس نیز چنین شرایطی دارد، اضافه کرد: واقعاً دلم برای پرسپولیس می‌سوزد، چرا که این تیم از لحاظ فنی فوتبال زیبا و قوی را به نمایش می‌گذارد و گل‌های عجیبی دریافت می‌کند. به هر حال پرسپولیس تیمی است که اگر نتیجه نگیرد شدیداً تحت‌فشار قرار می‌گیرد و مربیان این تیم قطعاً الان تحت فشار روحی زیادی قرار دارند. خوشبختانه ما بردیم و از این فشار خارج شدیم و امیدوارم مربیان پرسپولیس هم از این فشار خارج شده و مورد حمایت قرار بگیرند. البته من اطمینان دارم این پرسپولیس در پایان لیگ جزو چهار تیم نهایی قرار خواهد گرفت، چرا که واقعاً تیم باکیفیتی است.

وی با اشاره به بازی آینده تیمش مقابل صبای قم تأکید کرد: صبا کادر فنی خوبی دارد و علی دایی برای همه ما فردی قابل احترام و شناخته شده است. صبایی‌ها از جمله تیم‌هایی هستند که تمرینات آماده‌سازی خود را دیر شروع کردند و طبیعی است در وضعیت ایده‌آل خود قرار نداشته باشند. ما سعی خواهیم کرد از این مسئله نهایت استفاده را برده و با ارائه یک بازی خوب به نتیجه لازم در این بازی برسیم.

مهاجری در واکنش به نتایج اخیر تیم سیاه‌جامگان که تیم سابقش به حساب می‌آید نیز خاطرنشان کرد: من در مورد تیم‌های دیگر بحثی ندارم و فقط می‌توانم برای تیم سیاه‌جامگان آرزوی موفقیت کنم. خیلی عادت ندارم به گذشته‌ام فکر کنم، هر چند خود را مدیون تیم سیاه‌جامگان می‌دانم. هم‌اکنون سرمربی پدیده هستم و با تمام وجودم در این تیم کار می‌کنم. امیدوارم که تیم‌های مشهدی همیشه سربلند و سرافراز باشند.

سرمربی تیم پدیده در پاسخ به این پرسش که آیا نگران نیست تیمش به مانند فصل پیش به یکباره گرفتار مشکلات مالی شده و اُفت کند، عنوان کرد: خوشبختانه باشگاه مشکل مالی ندارد و مدیریت باشگاه با همت وطنخواه تا الان به تعهدات مالیاش در قبال بازیکنان و مربیان عمل کرده است. انشاءالله که در آینده هم همینطور خواهد بود. تیم پدیده از زیر مجموعه پدیده خارج شده و مستقل عمل میکند و ما بر اساس بودجه محدودی که داریم برای آینده برنامهریزی کردهایم.