مدافع پرسپولیس تکذیب کرد و شاهد هم آورد

به گزارش افکارخبر، پرسپولیسی‌ها از ظهر دیروز(دوشنبه) مرتب با کمیته داوران و کمیته انضباطی در ارتباط بودند بلکه محسن بنگر بخشیده شود. در همین راستا با محسن بنگر تماس گرفتیم که ماحصل این گپ و گفت کوتاه را در فرودگاه مهرآباد می‌توانید بخوانید.

چه شد که در سفر اهواز پرسپولیس را همراهی کردی؟
با نظر آقای برانکو و دست‌اندرکاران پرسپولیس دارم به اهواز سفر می‌کنم و امیدوارم کمیته انضباطی کارت قرمز بی‌دلیل مرا پاک کند.

بی‌دلیل؟
بله، خود علیرضا فغانی هم اعتراف کرده که تصمیماتش اشتباه بوده است. وقتی خود داور به اشتباه خود اعتراف و از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کند، چرا من باید بی‌دلیل محروم شوم؟

یعنی تو هیچ حرفی به علیرضا فغانی در بازی با ذوب‌آهن نزدی؟
به جان جفت بچه‌هایم هیچ حرفی به داور نزدم. شما می‌توانید با مهدی طارمی و احمد نوراللهی که نزدیک صحنه بودند، تماس بگیرید و صحت و سقم حرفم را از آنها بپرسید.

ولی فریدون اصفهانیان مصاحبه کرده و گفته است محرومیت محسن بنگر در بازی با فولاد خوزستان بخشیده نمی‌شود؟
امیدوارم دوستان پیش وجدان خود راحت باشند. من بدون دلیل کارت زرد و در ادامه کارت قرمز گرفتم و آقایان کماکان دارند از داور خود دفاع می‌کنند. لطفاً شما از مهدی طارمی و احمد نوراللهی بپرسید!

نوراللهی: بنگر کوچکترین بی‌احترامی به داور نکرد
اولین شاهد محسن بنگر در بازی پر سر و صدا با ذوب‌آهن اصفهان احمد نوراللهی است. هافبک جوان پرسپولیس به خبرورزشی گفت: من و مهدی طارمی نزدیک بنگر بودیم و دیدیم که او کوچکترین بی‌احترامی به داور نکرد. اصلاً هیچ‌کدام از ما دلیل کارت زرد و قرمزی که آقای فغانی به آقامحسن داد را متوجه نشدیم ولی بنگر حرف خاصی نزد.
وی ادامه داد: متأسفانه در این بازی حساس در اهواز و مقابل فولاد خوزستان اعلام می‌کنند محرومیت آقامحسن بخشیده نمی‌شود اما کسی نمی‌گوید چرا او محروم شده است. با این وجود امیدوارم تا قبل از این بازی، مسئولان در تصمیم خود تجدیدنظر کنند.

حاضرم در کمیته انضباطی شهادت بدهم آقامحسن حرفی به فغانی نزد
طارمی: گل بزنم، به بنگر تقدیم می‌کنم
شاهد دوم محسن بنگر کسی نیست مگر مهدی طارمی که حرف‌های جالبی برای گفتن دارد و…

تو که از نزدیک شاهد برخورد دروازه‌بان ذوب‌آهن با محسن بنگر بودی، از آن صحنه بگو.
به نظرم یک برخورد خیلی معمولی بود. رشید مظاهری روی هوا بلند شد تا توپ را با دست بزند و آقامحسن هم پرید که سر بزند. هیچ اتفاق خاصی نیفتاد.

یعنی خطا نبود؟
نه، تازه اگر هم خطا بود، اخطار نداشت. کارت زرد دوم و اخراج آقامحسن کاملاً اشتباه بود.

بنگر حرفی نزد که به خاطر آن کارت قرمز بگیرد؟
هرگز، آن لحظه من به آقای فغانی گفتم که کارت نداشت و اعصابش خراب شده است اما با این حال آقامحسن چیزی نگفت. شهادت می‌دهم آقامحسن هیچی نگفت. حاضرم به آقای حسن‌زاده و کمیته انضباطی همین حرف‌ها را بزنم.

بسیار خوب، اگر مقابل فولاد گل بزنی، به چه کسی تقدیم می‌کنی؟
به آقامحسن بنگر!

اگر به دلیل محرومیت توی زمین نباشد؟
ان‌شاءا… که تا قبل از شروع مسابقه با فولاد، محرومیت آقامحسن بخشیده شود ولی فرقی نمی‌کند. چه در زمین باشد و چه نباشد، اگر گل بزنم به بنگر تقدیم می‌کنم.

پرسپولیسی‌ها تا آخرین لحظه پیگیر محسن بنگر
تماس با کمیته انضباطی و کمیته داوران
محسن بنگر با وجود محروميت همراه پرسپوليسيها راهي اهواز شد به اين اميد كه با پاك شدن كارت قرمزش بتواند برابر فولاد خوزستان بازي كند. روز گذشته و تا آخرين لحظات سرخپوشان پيگير وضعيت مدافع باتجربه خود بودند. ظاهراً كميته انضباطي به دستاندركاران باشگاه پرسپوليس اعلام كرد در صورتي كارت قرمز محسن بنگر بخشيده ميشود كه كميته داوران رسماً بگويد عليرضا فغاني در اين مورد اشتباه كرده است. همين موضوع باعث شد تا پرسپوليسيها با فريدون اصفهانيان و مسعود عنايت تماس بگيرند.