گلری که باعثباخت پرسپولیس شد: الگویم بوفون است

به گزارش افکارخبر، او که در بازی با استقلال و پرسپولیس نمایش خوبی داشت، در مورد شرایط ذوب‌آهن، درخشش خودش و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

به نظر می‌رسد با دو برد پیاپی مقابل استقلال و پرسپولیس به آرامش رسیده‌اید؟
تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند. در بازی مقابل ملوان حق ما باخت نبود و پنالتی هم که به سود حریف گرفته شد، درست نبود. در بازی با سپاهان هم می‌توانستیم امتیاز بگیریم و فکر می‌کنم روی گلی که خوردیم کمی مقصر بودم. خوشبختانه در بازی با استقلال به لیگ برگشتیم و این درحالی است که خیلی‌ها می‌خواستند بگویند که ذوب‌آهن نمی‌تواند در هفته‌های ابتدایی نتیجه بگیرد. برد مقابل پرسپولیس هم شرایط ما را بهتر کرد. البته امیدوارم در آینده حسرت دو باخت ابتدایی را نخوریم.

برخی معتقدند در چهار هفته گذشته بهترین دروازه‌بان لیگ بوده‌ای. نظر خودت چیست؟
آنهایی که از من تعریف می‌کنند لطف دارند. شاید بعضی‌ها در مورد درخشش بازیکنان چنین نظری داشته باشند که همه چیز تصادفی و در حد جرقه است. من پارسال روزهای خوبی در ذوب‌آهن داشتم، ولی هدفم این است که روز به روز بهتر شوم. حتی من اضافه تمرین می‌کنم تا همیشه شرایطی بهتر داشته باشم، چون نمی‌خواهم بعضی‌ها بگویند که درخشش مظاهری فقط در حد یک جرقه است. من می‌خواهم بهتر از این باشم.

به نظر تو ذوب‌آهن چقدر برای قهرمانی شانس دارد؟
نظر شخصی من این است که ذوب‌آهن شانس اول قهرمانی است. این را به‌خاطر پتانسیل تیم خودمان می‌گویم.

سقف آرزوهایت در ذوب‌آهن چیست؟
شاید تا همین دو سال پیش سقف آرزوهایم کوتاه بود، ولی حرف‌های همسرم روی من تأثیر گذاشت. حالا آرزوهای بزرگی دارم و واقعاً یکی از هدف‌های مهمم این است که در اروپا بازی کنم. شاید کار سختی باشد، ولی سخت تلاش می‌کنم تا به این هدفم برسم.

الگوی تو در بین دروازه‌بان‌های خارجی کدام بازیکن است؟
من بوفون را دوست دارم. من همیشه فیلم عکس‌العمل‌های دیدنی بوفون را می‌بینم و این موضوع خیلی به عملکردم در بازی‌ها کمک می‌کند. من قبل از هر بازی قسمتی از کلیپ‌های بوفون و واکنش‌های فوق‌‌العاده او را می‌بینم و واقعاً انرژی می‌گیرم همچنین بعضی از کلیپ‌های بازی این دروازه‌بان را در موبایلم نگه‌داشتم و به‌صورت مداوم آنها را تماشا می‌کنم.

کار کردن با یحیی گل‌محمدی چطور است؟
واقعاً لذتبخش است. آنها مسير زندگي مرا عوض كردند. وقتي يحيي گلمحمدي به ذوبآهن آمد، طبيعي بود كه در ابتدا نظر قاطعي براي بازي دادن من نداشته باشد اما رفتهرفته شرايط تغيير كرد. آنها پشت من ايستادند و اگر اين اتفاق نميافتاد رفتهرفته كنار ميرفتم. اميدوارم كه هميشه بتوانم براي ذوبآهن بازيكن تأثيرگذاري باشم.