گودرزی: من خواستم رییس سازمان لیگ عزل شود!

به گزارشافکارخبر، روز گذشته محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برای پاسخ به سوال برخی نمایندگان به مجلس رفت.

وی در نشست خبری درباره جلسه با نمایندگان مجلس و درباره اینکه آیا استیضاحی در میان است گفته بود این حضور به دلیل ماجرای تبریز بوده، اما با توضیحاتی که وزیر داده برای نمایندگان روشن شد که فدراسیون فوتبال در این باره پاسخگوست.

وزیر ورزش در نشست خود با نمایندگان مجلس گفت که باتوجه به اساسنامه فدراسیون فوتبال، اختیاری برای کنترل و اصلاح مسایل و ضعف های این فدراسیون ندارد.

گودرزی در این نشست اعلام کرده که از کفاشیان خواسته بود رییس سازمان لیگ را عزل کند! این موضع عجیب وزیر ورزش با ناراحتی و واکنش مهدی تاج که همراه کفاشیان به مجلس رفته بود، مواجه می شود.

تاج در واکنش به این موضوع خطاب به گودرزی گفته است بهتر است این موضوع را پیامک کنید و ببینید مردم از شما راضی‌تر هستند، از من و یا از برنامه نود؟ شما نایب‌رئیس اول، نایب‌رئیس بانوان و دبیر کل را تحمیل کردید، چگونه می‌گویید که نقشی در فدراسیون فوتبال ندارید؟

رئیس سازمان لیگ ادامه داده موضوع داوری هم زیر نظر دبیر کل است که شما انتخاب کردید. مردم همه از سازمان لیگ رضایت دارند.

تاج همچنین گفت که علی مطهری نماینده مجلس نیز از عملکرد سازمان سازمان لیگ راضی است.

تاج نیز در ادامه اعلام کرده مشکل داوری و اساسنامه باید حل شود.

این در حالی است که به نظر می‌رسد با صحبت‌های وزیر فشار به سازمان لیگ برای برکناری تاج زیاد شده است.

همچنین از سوی وزارت ورزش فشارها برای برکناری عابدینی، بهروان و بهمنی مدیر روابط‌عمومی سازمان لیگ نیز زیاد شده به طوری که فدراسیون زیر بار نرفته و همین موجب اختلافات زیاد شده است.

پس از این درگیری در حضور نمایندگان، کفاشیان در ظاهر به قصد ادای فریضه نماز و در باطن به نشانه اعتراض به صحبت های وزیر ورزش، جلسه را زودتر ترک کرد. در بازگشت نیز حاضرین پس از صرف ناهار به جلسه خاتمه دادند.