از چهار سال قبل آماده‌ترم و می‌توانم دوباره المپیکی شوم

به گزارش افکارخبر، ندا شهسواری در این باره اظهار داشت: اعضای تیم ملی هم اکنون در اردو حضور دارند و خود را برای مسابقات آسیایی تایلند آماده می‌کنند. شرایط خودم هم خوب است و دوران بدنسازی و تاکتیکی و تکنیکی خوبی را سپری می‌کنم.

وی که مدت‌هاست به یک تورنمنت بین‌المللی اعزام نشده، عنوان کرد: درست است که قرار است بازیکنانی از کره‌شمالی به ایران بیایند و با آنها تمرین کنیم، اما باید بگویم که اعزام به یک تورنمنت خارجی اهمیت زیادی دارد؛ چرا که در آنجا می‌توانیم برابر بازیکنانی قرار بگیریم که سبک‌های مختلفی دارند و این برای‌مان تجربه گرانبهایی محسوب می‌شود.

ملی‌پوش تیم تنیس روی میز بانوان درباره شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: اگر بتوانم آمادگی کنونی‌ام را تا فروردین حفظ کنم، می‌توانم دوباره المپیکی شوم، البته کار سختی پیش‌رو دارم، اما اگر همان حریفان چهار سال قبل برابرم قرار بگیرند، می‌توانم از منطقه آسیای میانه به سهمیه المپیک برسم.

شهسواری ادامه داد: از چهار سال قبل آمادهتر هستم و توانستهام پیشرفت زیادی داشته باشم، قطعاً اگر به المپیک بروم، حتی میتوانم از دور مقدماتی نیز صعود کنم. برنامه خاصی برای المپیک دارم و امیدوارم بتوانم باز هم به این مسابقات راه پیدا کنم.