کاسه گدایی دست پرسپولیس ندهید

به گزارش افکارخبر، مجتبی محرمی در خصوص دیدار تیم ستارگان ایران و جهان همچنین علت غیبت خودش در این بازی صحبت کرد. او همچنین درباره آخرین شرایط تیم پرسپولیس و بی پولی این تیم انتقاداتی داشت که آنها را مطرح کرد و خواستار کمک به این تیم شد. مدافع اسبق تیم ملی همچنین در مورد بازی ایران برابر گوام نقطه نظراتش را بیان کرد.

متن کامل این گفت و گو در ادامه می آید:

دربازی ستاره ها دوستان به جای ما بودند

مجتبی محرمی درباره دیدار تیم های ستارگان جهان و ایران اظهار داشت: این بازی جنبه سمبلیک داشت و بازی خاصی نبود که کسی بخواهد روی نتیجه آن فکر کند. البته معتقدم می شد این بازی بهتر از اینها برگزار شود ولی در کل بازی خوبی بود.

وی درباره غیبتش در این بازی توضیح داد: دوستان به جای ما بودند و همین خیلی خوب است. برای شرکت دراین مسابقه هیچ کسی با من تماس نگرفت تا مرا دعوت کند. اگر هم کسی به من زنگ می زد و میرفتم مثل بازی تیم ۹۸ که گاهی اوقات با آنها به میدان می روم ۵ دقیقه بیشتر بازی نمی کردم چون شرایط بدنی ام را می دانم.

اوضاع اندام ستاره های ما افتضاح بود

مدافع اسبق تیم ملی در این ارتباط که بازی تیم ستارگان جهان را چطور ارزیابی می کند، گفت: کاملا مشخص بود که این تیم هماهنگی بالایی دارند و در فرهنگ کشورشان جا افتاده که ستاره های جهان هر از گاهی در مسابقات سمبلیک حضور پیدا کنند. در نقطه مقابل مشخص بود که بازیکنان ما هیچ آمادگی ندارند و با این شکم ها فقط مسخره خاص و عام شدند. بهتر است هم خودشان به فکر تناسب اندامشان باشند و هم با انجام بازی های بیشتر شرایط جسمانی شان را در وضعیتی قرار دهند که در چنین مواقعی با این وضعیت افتضاح به میدان نروند.

پروین مراعات عابدزاده را نکرد

همبازی عابدزاده از اینکه او یک نیمه کامل بازی کرد گله مند بود و بیان کرد: احمدرضا از ناحیه پا دچار مشکل بود و علی پروین نباید یک نیمه کامل او را بازی می داد. در این قبیل بازی ها اگر بحثاحترام و یاد کردن از قدیمی ترهاست همان دو دقیقه بازی هم کافی است. قشنگ تر این بود احمدرضا خیلی زود از بازی خارج می شد تا هم کمتر گل بخورد و هم آسیب دیدگی اش تشدید نشود. او بعد از بازی پایش را جراحی کرد. فقط جوانانی که او را نمی شناختند و بازی هایش را ندیده بودند نباید درباره او با این یک بازی قضاوت کنند.

رفتار فرهاد درست بود

وی درباره بحثهای رخ داده در رختکن تیم ستاره های ایران بین دو نیمه بازی این تیم مقابل ستارگان جهان اطلاع دقیقی نداشت و فقط در این باره که خداداد عنوان کرده پس از انجام بحثفنی مجیدی هیچ جوابی به او نداده گفت: فرهاد نباید هم جواب بزرگترش را بدهد. اتفاقا او کار درستی کرده. شاید من هم در رختکن حرف فنی بزنم و ایراد بازیکنان تیمم را به آنها یاد آوری کنم یا بگویم چه کار کنند بهتر است. کوچکترها همیشه باید رعایت بزرگترشان را بکنند که شکر خدا این اتفاق در آن روز رخ داده و مساله خاصی به وجود نیامده است.

دوستان به خدمت پرسپولیس رسیدند

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره برد اول این تیم در لیگ پانزدهم عنوان کرد: تا تیم آمد یک برد به دست بیاورد لیگ را تعطیل کردند. کاملا مشخص است که یکسری این وسط نمی خواهند پرسپولیس نتیجه بگیرد. این که چه چیزی نصیب شان می شود همه ما میدانیم ولی این کار درستی نیست. تیم داشت روحیه می گرفت و برد خوبی در اهواز کسب کرده بود. بعد یک دفعه ۲۰ روز لیگ را تعطیل می کنند. مشخص است که این به ضرر پرسپولیس است. آقایان کارشان را خوب بلدند. می دانند چطور ترمز این تیم را بکشند. من فقط دلم به حال هواداران می سوزد که باید از این وضعیت حرص و جوش بخورند.

وزارت ورزش چه تضمینی به مردم می دهد

محرمی درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و اینکه عنوان شده بود اعضای این تیم در اهواز شام بیسکویت خوردند، گفت: پرسپولیس این قدرها هم بدبخت نشده که نتواند به بازیکنانش یک شام بدهد. البته می دانم که اوضاع مالی باشگاه خراب است و وزارت ورزش این تیم را به امان خدا رها کرده. ولی این شکل مدیریت تا چه زمانی قرار است ادامه پیدا کند.

وی افزود: گفته اند مردم بیایند و پول بدهند. شماره حساب اعلام کرده اید که مردم پول بدهند؟ اصلا مردم پول هم بدهند، چه تضمینی به آنها می دهید که این پول به دست بازیکنان برسد. خوشبختانه مردم ما اینقدر شعور دارند که بدانند چه زمانی باید به تیمشان کمک مالی کنند و چه زمانی نکنند. همچنین می دانند اینکه کاسه گدایی به دست باشگاه شان داده اند تا از ملت پول جمع کنند چه مفهومی دارد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس تصریح کرد: وزارت ورزش نباید فقط تماشاچی باشد. اگر اراده ای برای خصوصی شدن پرسپولیس وجود دارد این کار را هر چه زودتر انجام دهد تا این قدر مردم خون دل نخورند. اگر نیست و این تیم متعلق به وزارت است جمع و جورش کنند. اگر هم وزارت ورزش واقعا از کمک مردم حمایت می کند باید تضمینی به هواداران بدهد که این پول حتما به دست بازیکنان خواهد رسید.

کی روش از قصد گوام را بزرگ کرده

مدافع اسبق تیم ملی در آستانه دیدار تیم کشورمان برابر گوام گفت: قبول که این تیم پیشرفت کرده و بهتر شده اما ما که ایران هستیم نباید از این تیم بترسیم. اصلا چرا اینقدر دلواپسیم. حالا ۱۷،۱۸ گل نه اما این تیم بالای ۴،۵ گل از ما می خورد. گوام، هند، پاکستان و این قبیل تیم ها قبل از سوت داور سه، چهار گل از ما عقب هستند.

وی افزود:همین الان کره و ژاپن از ما حساب می برند و برای بازی با ایران حساب و کتاب می کنند.آن وقت چرا کی روش درباره گوام این قدر بزرگ بزرگ حرف می زند پاسخ این را من می گویم. دلیلش این است که او از الان ذهن همه را آماده می کند که اگر مقابل گوام نتیجه نگرفت بگوید من قبلا گفته بودم. او فوت کوزه گری را بلد است ولی با همه این حرف ها ما باید از تیم ملی کشورمان حمایت کنیم و طرفداران روز بازی با گوام به ورزشگاه آزادی خواهند رفت.