گودرزی: بودجه‌ فدراسیون کشتی کم است

به گزارشافکارخبر،محمود گودرزی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان تیراندازی با کمان، اظهار داشت: این رشته روند رو به رشدی را طی می‌کند و تلاش خوبی در آن صورت گرفته که امیدواریم تداوم پیدا کند.

وی درباره وضعیت فدراسیون تیراندازی با کمان و مشکلاتی که بر سر تصویب اساسنامه این فدراسیون وجود دارد، گفت: ۳ فدراسیون شرایط ویژه‌ای دارند که یکی از آنها تیراندازی با کمان است. شجاعی در شرایط فعلی هیچ نفعی نمی‌برد و انتخابات این فدراسیون نیز به زودی برگزار خواهد شد. درباره مشکلات اساسنامه نیز باید بگویم که این مسئله قابل بررسی است تا ببینیم چه اشکالاتی وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان درباره اعتراض فدراسیون کشتی به بودجه اختصاص یافته به آن، گفت: رشته‌ها بر حسب گستردگی اعتبار می‌گیرند، البته آنهایی که در المپیک حضور دارند باید خاص‌تر دیده شوند.

گودرزی خاطرنشان کرد: بودجه ورزش کم است و کفایت کار را نمی‌کند، اما همان نیز باید عادلانه توزیع شود. ما می‌توانیم برای فدراسیون‌های المپیکی امتیازات خاص‌تری در نظر بگیریم تا رضایت آنها تامین شود. همچنین تلاش شده که لطمه‌ای به تقویم فدراسیون‌های غیرالمپیکی نیز نخورد.

وی در پایان گفت: فدراسیون کشتی به نسبت آنچه که به آن بودجه اختصاص یافته، نیاز بیشتری دارد و آن بودجهای که ما به آن میدهیم نسبتا کم است، اما مسئولان فدراسیون حداکثر استفاده را از آن میبرند. ما قبول داریم که بودجه کشتی کم است، اما اعتراضی نیز در این باره نداشتهایم.