به گزارش افکارخبر، علی نظری جویباری درباره اینکه فیفا باشگاه استقلال را بابت مطالبات بازیکنان سابق آبی پوشان تحت فشار قرار داده است اظهار داشت: متاسفانه این موضوع صحت دارد و من به صراحت می گویم باشگاه استقلال در بحثفیفا شرایط خوبی ندارد. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل حل شود چون در غیر این صورت اتفاقات بدی در راه است.

وی ادامه داد: یک بار در سال ۸۵ به برخی آقایان هشدار دادم آبروریزی بزرگی در راه است و متاسفانه چند ماه بعد داستان حذف از آسیا به خاطر عدم ارسال لیست اتفاق رخ داد. این بار با صدای بلندتر می گویم که آبروریزی بزرگ تری در راه است اگر وضع به همین منوال باشد. امیدوارم مشکلات مالی حل شود و مطلبات بازیکنان خارجی سابق را بپردازیم.

نظري درباره در خصوص اينکه آيا استقلال رقابت خود را در جام حذفي برگزار خواهد کرد يا خير، اظهار داشت: طبق برنامه اي که سازمان ليگ به ما داده است قرار است در تاريخ ۲۰ شهريور در رقابت هاي جام حذفي در سمنان بازي کنيم. بنده اين صحبت را با پرويز مظلومي سرمربي استقلال درميان گذاشتم. اگر تيم هاي ديگر در اين تاريخ بازي کردند ما هم تابع سازمان ليگ هستيم و به ميدان مي رويم در غير اين صورت خواهان تغيير اين بازي هستيم و حتي فکر مي کنم جزو اولين تيم هايي بوديم که نامه درخواست تعويق بازي را به سازمان ليگ فرستاديم.