چرا همیشه حواشی برای پرسپولیس به وجود می‌آید؟

به گزارش افکارخبر، مهدی تارتار در مورد شرایط تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از برد خوبی که سرخپوشان مقابل فولاد به دست آوردند متأسفانه باز هم برای تیم حواشی به وجود آمد من هم در حالی که پرسپولیس نشان داده فوتبال خوبی بازی می‌کند و می‌تواند جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشد.

وی ادامه داد: موضوعی که برای من سؤال است این است که چرا همیشه باید حواشی برای پرسپولیس به وجود بیاید. پرسپولیس پر طرفدارترین تیم آسیاست و باید از نظر مدیریت آنقدر قوی باشد که این حاشیه‌ها به وجود نیاید. در حالیکه باید بر این تیم آرامش حاکم باشد اما به دلیل ضعف مدیریت می‌بینیم که پرسپولیس روز خوش نمی‌بیند و باید فکری اساسی برای این مسئله کرد اگر آقایان نمی‌توانند مدیریت کنند بروند و با احساسات مردم بازی نکنند چرا که یکی از وظایف مدیر تزریق پول به باشگاه است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه یکی از مسئولان باشگاه طرحی داده مبنی بر اینکه هر هوادار ۵ هزار تومان پول بدهد تا پرسپولیس مشکل مالی نداشته باشد، اظهار داشت: این دیگر خیلی زشت است. آن هم نه برای پرسپولیس بلکه برای کل فوتبال ایران چرا که اگر این خبر به گوش کشورهای دیگر و به خصوص کشورهای همسایه برسد آنها در مورد پرسپولیس چه فکری می‌کنند؟ پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیاست و این خیلی زشت است که آقایان بخواهند اینطور تیم را اداره کنند. این مسئله دور از شأن پرسپولیس است.

وی افزود: این مسائل از ضعف مدیریت است. وقتی کسی نمی‌تواند برای باشگاه درآمدزایی کند باید برود. نمی‌شود که فقط ژست مدیریتی گرفت و مصاحبه کرد. آقایان در رسانه‌ها هستند و یادشان رفته که اصل کارشان چیست؟ وقتی مدیری نمی‌تواند برای پرسپولیس درآمدزایی کند همان بهتر که در این باشگاه نباشد.

تارتار خاطرنشان کرد: با این شرایط وضعیت پرسپولیس مثل سال‌های گذشته خواهد شد آن هم در حالی که امسال استارت خوبی نداشتند و تا یک برد به دست آورد تیم وارد حاشیه شد.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نحوه بازی کردن این تیم هم خاطرنشان کرد: از نظر فنی پرسپولیس روند خوبی دارد و واقعاً فوتبال با سرعت و خوبی را انجام میدهد که این مسئله کاملاً مشهود است. در پرسپولیس جوانگرایی خوبی انجام شده و بازیکنان این تیم فوتبال شادابی ارائه میدهند. شاید در نتیجهگیری پرسپولیس خیلی عملکرد خوبی نداشته باشد اما از نظر فنی خوب و شاداب بازی میکنند.