به گزارش افکارخبر، مهدی طارمی درباره اینکه به عنوان بهترین بازیکن ماه از سوی بینندگان برنامه ۹۰ انتخاب شده ابراز داشت: «از همه هواداران و مردم عزیز که به من رای دادند سپاسگزارم. ممنونم که من را به عنوان بازیکن ماه انتخاب کردند. من همه تلاشم را می کنم چه در تیم ملی و چه در تیم فوتبال پرسپولیس بهترین عملکردم را داشته باشم تا مردم هم از من راضی باشند.»



مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: «از همه بازیکنان و هم تیمی های خودم که با راهنمایی های خود من را شرمنده کردند کمال تشکر را دارم مطمئنم اگر آنها نبودند من به این جایگاه نمی رسیدم و امیدوارم بتوانم قدردان زحماتشان باشم. روز یکشنبه مهدی فنونی زاده بازیکن بزرگ پیشین تیم ملی در تمرین حضور یافت و من را بابت هدیه ناقابلی که به مجتبی محرمی داده بودم شرمنده کرد. برایم افتخار بزرگی است که بزرگان فوتبال به من لطف دارند.»



وی در خصوص اظهارات علی دایی مبنی بر اینکه طارمی را به فوتبال معرفی کرده، پاسخ داد: «دایی مربی بسیار بزرگی است و قبل از آن انسان بسیار بزرگی هم است. من از او ممنونم که من را به تیم آورد و به من بها داد و خوشحالم که حالا هم در خدمت مربی بزرگی مثل برانکو هستم. امیدوارم بتوانم بازی های خوبی را در تیم ارایه دهم تا جواب زحمات آنهار ا بدهم.»



طارمی درباره دیدار تیم ملی مقابل گوام گفت: حریف پنجشنبه را به خوبی آنالیز کرده ایم. با این وجود مجبورم بگویم که به هیچ عنوان نباید این تیم را دست کم بگیریم. اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم بازی باری خودمان سخت می شود و کار گره می خورد.