با مرد شماره یک اسپانسر استقلال آشنا شوید

به گزارش افکارخبر، رى را یک شرکت تبلیغاتى است که در باشگاه استقلال وظیفه جذب اسپانسر براى تزریق منابع مالى را عهده دار است.



در یک ماهى که از شروع به کار این شرکت در حوزه فوتبال مى گذرد، مبالغ قابل قبولى نیز به باشگاه استقلال تزریق شده و حضور این شرکت و شرکت هاى مشابه تبلیغاتى مى تواند حال و هواى فوتبال را بهتر کند.



در این بین اما یک سوال وجود دارد: چه کسى این شرکت تبلیغاتى را رهبرى مى کند؟ برخلاف برخى که شاهرخ سبک دست را مسئول این شرکت مى دانند، باید اذعان کرد ریاست این مجموعه تبلیغاتى بر عهده على دولتشاهى است.



وى از نوادگان فقیه عالیقدر حاج " مؤید الدوله دولتشاهى " و خواهرزاده شهید سرلشکر خلبان حسین خلعتبرى است.



على دولتشاهى متولد نهم اردیبهشت ١٣٥۴ است و کار تبلیغات را از سن ١۶ سالگى در انجمن هاى اسلامى آغاز کرده است. وى با شرکت تبلیغاتى و بازاریابى رى را حدود ٢ سال سبقه فعالیت دارد و بیش از ١ سال به شکل مستقیم با شرکت صوتى و تصویرى سروش و اداره کل بازرگانى صدا و سیما همکارى مستمر داشته است.



دولتشاهى بیش از ١ سال مشاور و مجرى پروژه هاى تبلیغاتى و بازرگانى نظام بانکى کشور و بسیارى از شرکت ها و کارخانجات دولتى و خصوصى بوده است.



علاوه بر این دولتشاهى با راه اندازى " رى را گالرى " در منطقه DIFC دبى به دنبال حمایت و معرفى هنر اسلامى - ایرانى و تاثیر گذارى در اقتصاد هنر نیز بوده که عملکرد وى قابل تقدیر است.



شرکت تبلیغاتى رى را اخیرا سرمایه گذارى بر روى فیلم " نهنگ عنبر " را نیز به کارنامه خود اضافه کرده که با واکنش فوق العاده مردمى روبرو بوده است.



طبق شنیده ها قرار است این شرکت تبلیغاتى در حوزه فوتبال، دامنه فعالیت خود را بیشتر کرده و با تزریق منابع مالى، فوتبال را از حالت رخوت کنونى خارج کند.



جزو نکات سوال برانگیز دولتشاهی این است که کمتر مصاحبه می کند. با این حال وقتی از وی درباره احتمال افزایش حضور ری را در فوتبال پرسیدیم به صورت تلگرافى جواب داد: چنین موضوعى در اذهان هیات مدیره شرکت هست اما هنوز به اجماع کلى نرسیده ایم. هر وقت به اتفاق نظر برسیم از طریق روابط عمومى رى را موضوع را انعکاس خواهیم داد که البته نگاه جمع به این موضوع مثبت است.