صدور جرایم شدید علیه استقلال

به گزارش افکارخبر، علی نظری جویباری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در خصوص احتمال کسر امتیاز این تیم از سوی کمیته انضباطی فیفا به خاطر شکایت چند بازیکن پیشین خارجی استقلال نوشت: هشدار خیلی جدی است، من تاکنون مصاحبه‌ای در این رابطه نداشتم ولی در حال حاضر احساس خطر می‌کنم. ضمنا پرونده بسیار جدی و خطرناکی در کمیته انضباطی فیفا علیه باشگاه استقلال قرار دارد و ممکن است به زودی جرایم شدیدی(کسر امتیاز) علیه باشگاه از سوی فیفا صادر شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: توزی، کاروالیو، لیام ردی، گوران لاوره و ساموئل بازیکنان سال‌های قبل استقلال بودند و طلب خود را دریافت نکردند و درکمیته انضباطی فیفا طرح دعوا کردند که فیفا حق را به بازیکنان فوق داده و محکومیت باشگاه استقلال قطعی است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال با اشاره به تلاش‌های مانوسی‌فر گفت: در طول یک سال گذشته مانوسی‌فر معاون بین‌الملل اتحادیه فوتبال که به باشگاه استقلال به صورت افتخاری مشاوره حقوقی و بین‌المللی می‌دهد و تلاش بسیاری جهت جلوگیری از کسر امتیاز باشگاه استقلال انجام داده است که واقعا جای تشکر دارد. اگر اقدام عاجلی جهت طلب این بازیکنان از سوی هیات مدیره محترم باشگاه صورت نگیرد ممکن است به زودی جرایم سنگینی(کسر امتیاز) علیه باشگاه استقلال از سوی فیفا صادر شود.

نظری جویباری همچنین یادآور شد: در ضمن محسن ابراهیمی هم در بعضی از موارد حقوقی و بین‌المللی فیفا نهایت همکاری را با ما داشته و جا دارد از ایشان هم قدردانی کنم. امیدوارم این خطر بزرگ با تدبیر ویژه مدیرعامل، هیات مدیره، وزیر ورزش و جوانان، اسپانسر، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که منبع درآمدزایی برای باشگاه‌های لیگ برتر است هر چه زودتر حل و فصل شود تا هواداران عزیز استقلال را خوشحال کنند.