ناراحتی سرخپوشان از نحوه پرداخت باشگاه

به گزارش افکارخبر، بعد از اتفاقات روزهای اخیر در پرسپولیس به نظر می رسد مسوولان این باشگاه در حال به دست گرفتن کنترل اوضاع هستند. در این ارتباط رسیدن مبلغی به حساب باشگاه باعثشده است تا بازیکنان قول دریافت اولین دستمزد این فصل را برای هفته آینده بگیرند. در ارتباط گفته می شود مبالغ دریافتی هر بازیکن نیز مشخص شده است که رقمی بین ۷ تا ۸ درصد شامل می شود.

بعضی از بازیکنان پرسپولیس بعد از اینکه امروز متوجه شدند چه مبلغی را دریافت می کنند ضمن آنکه عنوان می کردند چنین رقمی بعد از این همه مدت مشکلات آنها را برطرف نخواهد کرد اما از اینکه بالاخره طلسم شکسته می شود، ابراز رضایت می کردند. البته این ابراز رضایت پس از آن بود که به آنها گفته می شد این رقم ادامه خواهد یافت. در کنار این افراد تعدادی هم بودند که چندان از مبلغ راضی به نظر نمی رسیدند. این گروه بیشتر نفراتی بودند که از گذشته مطالباتی داشتند و با دریافت این رقم حتی مطالبات فصل های گذشته آنها نیز تسویه نمی شود. این نفرات عنوان می کردند که ای کاش باشگاه در این مرحله حداقل تمام مطالبات بیش از این فصل آنها را تسویه می کرد.

در جلسه بین بازیکنان و طاهری این موضوع مطرح شد، که سرپرست باشگاه با قول هایی که داد بازیکنان را آرام کرد. طاهری البته در صحبت های خصوصی خود مطمئن بود که قول هایش با توجه به برنامه ریزی هایی که شده عملی خواهد شد.

وی در خصوص اختصاص بودجه از سوی دولت تدبیر و امید و پیگیری های وزیر محترم ورزش و جوانان صحبت کرد سپس به بازیکنان این نوید را داد که معوقات آنها بزودی پرداخت خواهد شد و باشگاه سعی و تلاش خود را خواهد کرد تا حقوق بازیکنان به تعویق نیافتد.