کی‌روش دلال بزرگی است

به گزارشافکارخبر،حسن روشن، کی‌روش از زمانی که به کشورمان آمده است هیچ کار مثبتی برای تیم ملی انجام نداده است و فقط به فکر خودش بوده است و این را می‌توان از ۱۴۰ روز مرخصی در سال این مربی نتیجه گرفت.

کاپیتان پیشین تیم ملی درباره دیدار گوام اظهار کرد: اصلا گوام را نمی‌شناسم و از فوتبال آن‌ها اطلاعی ندارم، اما مطمئن هستم می‌توانیم این تیم را با ۴یا ۵ گل از پیش رو برداریم و با اقتدار به مرحله بعد صعود کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی جوانان هستند و این می‌تواند انگیزه آنان را برای این دیدار افزایش دهد. کی‌روش باید به جوانان میدان دهد و ترس از شکست خوردن نداشته باشد چون گوام تیم بزرگی نیست و نمی‌واند تیم ملی کشورمان را به خطر بیاندازد.

وی درباره برد نوزده بر صفر مقابل این تیم گفت: اصلا نمی‌دانم این برد چه زمانی و کجا بدست امده است اما مطمئن هستم می‌توانم امروز گوام را با اختلاف زیادی شکست دهیم زیرا تیم ملی کشورمان در ردتبه نخست آسیا قراردارد و تمامی تیم‌ها از ایران می‌ترسند.

کاپیتان پیشین آبیپوشان پایتخت گفت: هیچ موقع لژیونر مطرحی در تیمهای معتبر اروپایی نخواهیم داشت، زیرا نسل جدید سطح بازیشان با سطح دنیا یکی نیست و هیچ مدیربرنامهای در اروپا قانع به انتقال بازیکنان ایرانی نمیشود.