حضور قنبرپور و فوتبال با ۳ دروازه سرخ‌پوشان

به گزارشافکارخبر،تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در نوبت عصر از ساعت ۱۷ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید:

*در ابتدای تمرین برانکو دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد.

*مصطفی قنبرپور مربی تیم فوتبال پرسپولیس که در تمرین صبح این تیم غایب بود در تمرین امروز عصر حاضر شد.

*برخی از بازیکنان پرسپولیس در خصوص دیدار تیم‌های ایران و گوام و نتیجه آن صحبت می‌‌کردند.

*علی علیپور مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس امروز دقایقی به صورت اختصاصی دور زمین دوید.

*سه دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس از ابتدای تمرین زیر نظر مربی گلرهای این تیم تمرینات اختصاصی دروازه‌بانی را انجام دادند.

*تمرین پرسپولیسی‌ها با انجام حرکات نرمشی، دویدن‌های آرام و گرم کردن آغاز شد.

*بازیکنان پرسپولیس دقایقی از تمرین به دویدن‌های سرعتی و عبور از موانع پرداختند که این بخش از تمرین زیر نظر مارکو مربی بدنساز سرخ‌پوشان برگزار شد.

*چند بازیکن امید پرسپولیس در تمرین امروز سرخ‌پوشان حاضر بودند.

*دراز و نشست و عبور از کنزهای چیده شده در زمین بخشی دیگر از تمرین امروز سرخ‌پوشان بود.

*در قسمتی از تمرین بازیکنان به انجام کارهای تاکتیکی و کار با توپ پرداختند. حفظ توپ و پرس بازیکن صاحب توپ بخشی از تمرینات تاکتیکی امروز بازیکنان پرسپولیس بود.

*در قسمتی از تمرین امروز نصف بازیکنان به انجام کارهای بدنسازی مشغول بودند و نصف دیگر به کار با توپ به انجام تمرینات تاکتیکی می‌پرداختند. هر چند دقیقه یک بار جای بازیکنان عوض می‌شد.

*فوتبال در نصف زمین و با سه دروازه قسمت دیگری از تمرین امروز بازیکنان پرسپولیس بود که در این بخش بازیکنان با دو رنگ بنفش و کاورهای سفید بازی می‌کردند.

*محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس امروز زودتر از همه در پایان تمرین ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

*بخش پایانی تمرین امروز پرسپولیسی‌ها فوتبال در کل زمین و با دو دروازه بود که در این بخش برانکو تأکید ویژه‌ای داشت تا بازیکنان نکات فنی مدنظر او را در زمین پیاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین فردای تیم فوتبال پرسپولیس تعطیل اعلام شده و سرخ‌پوشان روز شنبه در دو نوبت در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر خواهند شد.

در تمرین صبح شنبه سرخ پوشان بازیکنان برانکو به کار با وزنه و تمرینات بدنسازی خواهند پرداخت و عصر روز شنبه هم در دیداری تدارکاتی به مصاف بهمن جوان که از تیمهای لیگ دسته سوم است خواهد رفت.