آوردن عکس صدام به استادیوم!

در دیدار تیم های ملی کشورمان برابر عراق در کشور اردن اتفاقاتی رخ داد که موجب شد غیور مردان تیم ملی ایران برای شکست این تیم هم قسم شوند.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «افکار»؛ در ابتدا و پیش از آغاز مسابقه پلیس اردن از آوردن عکس صدام توسط بعثی‌ها به ورزشگاه بازی‌های غرب آسیا جلوگیری کرد. اخبار رسیده از اردن حاکی است در حالی که بسیاری از بعثی‌ها و عوامل رژیم جنایتکار صدام معدوم در اردن به سر می‌برند و هر از چند گاهی در اطراف دختر صدام گرد می‌آیند، قصد داشتند در جریان برگزاری بازی‌های غرب آسیا تصاویر صدام را به محل ورزشگاه‌های محل برگزاری بازی‌های غرب آسیا وارد کنند که پلیس و مقامات امنیتی اردن ضمن ضبط تصاویر دیکتاتور سابق عراق، چند نفر را در این رابطه دستگیر کردند و به عوامل بعثی هشدار دادند که نمی‌توانند در برگزاری مسابقات اخلال ایجاد کنند.

از سوی دیگر قبل از برگزاری دیدار تیم‌های ایران و عراق از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال غرب آسیا که با برتری ۲ بر یک ایران همراه بود، عراقی‌های حاضر در ورزشگاه به سرود ملی و پرچم کشورمان به شدت بی‌احترامی کردند.

بی احترامی عراقی‌ها باعثشد بین ۲ نیمه ملی‌پوشان کشورمان که از این کار آنها عصبی شده بودند، برای شکست تیم ملی عراق هم‌قسم شوند که در پایان به خواسته خود نیز رسیدند و بدین ترتیب پاسخ خوبی به عراقی‌ها دادند.

بنابراین گزارش ۶۰۰ هزار عراقی در اردن زندگی می‌کنند که همین مورد عاملی شد تا بخشی از فضای ورزشگاه در این دیدار در اختیار عراقی‌ها باشد، ضمن اینکه چندصد هوادار ایرانی نیز در ورزشگاه حاضر بودند.

/ب+