به گزارش افکارخبر، برخی پا را فراتر نهاده از ستاره محبوب آبی‌ها به عنوان دستیار پرویز مظلومی و حتی سرمربی آینده این تیم اسم بردند.

جالب آنکه خود پرویز مظلومی هم به استقبال این زمزمه‌ها رفت و عنوان کرد از سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال تهران خوشحال می‌شود و حاضر است به عنوان دستیار کنار شاگرد قدیمی خود بنشیند!

در گیر و دار همین حرف و حدیث‌ها بود که شنیده شد فرهاد مجیدی تصمیم گرفته قبل از بازی حساس استقلال و نفت تهران، سر تمرین آبی‌ها حاضر شود و به مظلومی و شاگردانش روحیه بدهد.

این وعده از سوی فرزاد برادر کوچکتر فرهاد و دستیار پرویز مظلومی به اطلاع کادر فنی و بازیکنان استقلال رسید.

از آنجایی که بازی استقلال و نفت تهران به دلیل بازی شاگردان علیرضا منصوریان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الاهلی امارات به تعویق افتاد، حضور فرهاد مجیدی در تمرین پیش از این بازی آبی‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

هم‌اکنون شنیده می‌شود با توجه به شرایط جدول و قرار گرفتن نفت تهران(با دو بازی کمتر) در رده پانزدهم لیگ برتر، بازی با تیم منصوریان آن حساسیت سابق را برای استقلالی‌ها ندارد.

گرچه پرویز مظلومی بدش نمی‌آید دوشنبه ۳۰ شهریورماه به علیرضا منصوریان آلترناتیو خود(!) خیلی چیزها را ثابت کند اما نمی‌خواهد برای این بازی بلیتش را نزد فرهاد مجیدی بسوزاند!

برابر با شنيدهها سرمربي كنوني استقلال تهران، فرهاد مجيدي ستاره محبوب استقلاليها را براي بازي ۸ آبانماه ميخواهد. پرويز مظلومي كه به خوبي از سختي دربي هفته يازدهم برابر پرسپوليس آگاه است، تصميم گرفته از فرهاد مجيدي بخواهد تا در تمرين قبل از شهرآورد هشتاد و يكم حضور پيدا كند و به شاگردان او روحيه بدهد. البته فرهاد مجيدي طبق روال هميشه سكوت كرده و معلوم نيست چه تصميمي بگيرد اما هنوز براي حضور در تمرين استقلال پيش از بازي دوشنبه هفته آينده برابر نفت تهران اعلام آمادگي نكرده است.