به گزارش افکارخبر، مهدی تارتار فصل گذشته در بازی صبای قم با نفت تهران در هفته بیست نهم در اعتراض به داوری از زمین بازی اخراج شد که اخراج ناشی از محرومیت وی در بازی هفته پایانی مقابل فولاد سپری شد. در ادامه کمیته انضباطی این مربی را به دلیل اعتراض به امر داوری و اینکه قصد داشت تیم را بیرون بکشد دو جلسه محروم کرد در حالی که در همان بازی مشخص شد خطای پنالتی ای که به سود تیم نفت تهران گرفته شد پنالتی نبوده و خطای صورت گرفته در محوط جریمه نفت روی روزبه چشمی بازیکن وقت صبا پنالتی بوده است و داور باید به سود تیم صبا اعلام پنالتی می کرده است.

مهدی تارتار که در ابتدای فصل به عنوان سرمربی با تیم صبا قرارداد بسته بود بعد از آمدن علی دایی به عنوان دستیار به کار خود ادامه داد اما از آنجایی که محروم بود در دو بازی ابتدایی روی نیمکت ننشست و در هفته سوم هم به دلیل مشکلات مالی که با باشگاه پیدا کرده بود از این تیم جدا شد.

گفته می شود مهدی تارتار ۵۰۰ میلیون تومان با باشگاه صبا قرارداد بسته بود اما بعدا قرارداد این مربی به ۲۵۰ میلیون تومان تقلیل یافت و همین مسئله بهانه ای شد که طرفین تصمیم به قطع همکاری با یکدیگر بگیرند. مهدی تارتار برای دست یابی به حق و حقوق معوقه خود از صبا شکایت کرده است و صبا هم می گوید مهدی تارتار تمرینات این تیم را ترک کرده است.

آنچه که در این بین مهم است مهدی تارتار در دو هفته ابتدایی مربی تیم صبا بوده است و محرومیت خود را سپری کرده است. حال چرا نام او در بین محرومین انضباطی هفته هفتم لیگ برتر آمده است جای سوال دارد آنهم در شرایطی که تیم راه آهن خود را برای بازی حساس با استقلال آماده می کند!

نکته جالب اینکه این مسئله برای مهدی تارتار هم جای سوال دارد و می گوید وقتی باشگاه صبا از من شکایت کرده و معتقد است که من ترک تمرین کرده ام یعنی اینکه مربی این تیم بوده ا م. بعد من به عنوان سرمربی با این تیم قرارداد بسته بودم و قرارداد من در هیات فوتبال استان قم ثبت شده است حال چگونه است که محرومیت من سپری نشده است و من نمی توانم روی نیمکت بنشینم!