استقلالی ها سند ۸ تایی ها را پیدا کردند!

به گزارش افکارخبر، استقلالی ها برای پرسپولیس کری ۸ می خوانند و می گویند ۸ گل به پرسپولیس زدند. ادعایی که اولین بار علی فتح الله زاده در سالگرد بازی ۶ تای ۵۲ مطرح کرد و فوتبال ایران را به هم ریخت. علی جباری در بطن این قصه قرار گرفت. سلطان استقلالی ها که حالا رئیس کانون پیشکسوتان تیم است. او اما می گوید: «راستش اولین بار ما این را نگفتیم. اتفاقا خود هما بهزادی این را گفت. به من هم زنگ زدند و پرسیدند تو چیزی درباره این بازی می دانی، من گفتم یک چیزی را آقای هما بهزادی گفته بود. البته این بازی احتمالا به اسم استقلال و پرسپولیس نبوده و باید ببینیم چه بوده. من اصلا در این بازی، بازی هم نکردم. خبرنگاری به من گفت تو هم دو تا گل زدی، من به خنده گفتم، ۲ تا نه؛ فکر کنم ۳ تا زدم.»

او البته در ادامه گفت: «این بازی همچین هم هیچ، هیچ نبوده. دوستان استقلالی ام در مجله کیهان ورزشی گشتند و سند این بازی را پیدا کرده اند و بزودی آن را منتشر می کنند تا همه ببینند، تاجی های آن زمان(نام پیشین استقلال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی) ۸ گل به پرسپولیسی ها زده اند. کمی صبور باشید.»

این گفته جدید علی جباری احتمالا دوباره توفانی به پا می کند و باید دید کشف جدید استقلالی ها چه بوده و آنها می توانند با ساختن نماد ۸ ، ۶ پرسپولیسی ها را در سایه قرار دهند؟