حمیسی: مالک سیاه جامگان با من صحبتی نکرده است

به گزارشافکارخبر،محمد حسین حمیسی در مورد اینکه عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان اعلام کرده رئیس حراست فدراسیون به او گفته کاظمی مشکلی برای فعالیت ندارد گفت: من هیچ صحبتی با عباسی مالک سیاه جامگان نداشتم. بحثمن اصلا مشکل داشتن و یا مشکل نداشتن فرهاد کاظمی نیست من می‌گویم هیچ مکالمه‌ای بین من و عباسی صورت نگرفته و شاید شخص دیگری با ایشان صحبت کرده است.

وی در مورد اینکه فرهاد کاظمی برای ادامه کار در لیگ برتر نیاز به استعلام دارد و یا نه گفت: فرهاد کاظمی تا ۱۰ روز پیش سرمربی راه آهن بوده و شاید جدایی ایشان از باشگاه راه‌آهن به دلیل مسائل مدیریتی و اختلاف سلیقه بین مدیرعامل و سرمربی بوده است. گرفتن استعلام هم فقط مربوط به فرهاد کاظمی نمی شود حدود ۳ سال پیش فدراسیون فوتبال تصویب کرد که مدیرعامل باشگاه‌ها و سرمربیان و مربیان با توجه به اینکه مشاغل خاص هستند باید استعلام بگیرند و بحثاستعلام فقط مختص فرهاد کاظمی نیست این یک صورت جلسه و یا بخشنامه از سوی فدراسیون فوتبال بود. جدایی کاظمی از راه‌آهن شاید به دلیل اختلاف سلیقه‌ای مدیریت و سرمربی صورت گرفته است.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال در مورد بحثریوالدو بازیکن برزیلی استقلال که از این تیم جدا شد گفت: شب گذشته و قبل از اینک این بازیکن از ایران برود جلسه‌ای با حضور من، بزرگی معاون باشگاه استقلال، ‌علیپور، برگزار شد. ریوالدو معتقد است که رسید ۸۰ هزار دلار را امضا کرده اما پولی به او پرداخت نشده است. او مدعی است که اعتماد کرده ولی پاسخ اعتمادش را نگرفته و به همین دلیل است که از ایران رفت وگرنه تمایل داشت که در باشگاه استقلال بماند و کار کند.

وی افزود: با توجه به اینکه قرارداد ریوالدو با استقلال فسخ شده او پیگیر مطالبات دیگری از باشگاه استقلال نیست اما از طرفی حسنی‌خو و افشارزاده به جد خواهان مشخص شدن موضوع هستند تا پولی از بیت‌المال هدر نرود.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما فقط صحبت های ریوالدو را شنیدهایم و باید صحبتهای طرف دیگر را هم بشنویم.