عادلی: قول قهرمانی ندادم

به گزارش افکارخبر، زیبا عادلی درباره شکست آرارات در هفته اول لیگ برتر بسکتبال بانوان مقابل پالایش نفت آبادان گفت: من در دو جلسه تمرین با این تیم کار کرده‌ام. بازیکنان همان بازیکنان سال قبل نیستند و در واقع باید بگویم تیم جوان شده است. از طرفی دو بازیکن آرارات به کوشا سپهر سبلان رفته‌اند. ما در تیمی که امسال داریم همان بازیکنانی هستند که شاید سال قبل ۵ و یا ۱۰ دقیقه بازی کرده بودند. آرارات پتانسیل خوبی دارد و سال آینده نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آرارات سال‌ها روی سکو بوده، شما نگران نیستید این اتفاق امسال تکرار نشود، عنوان کرد: هیچ نگرانی و فشاری از سوی باشگاه نیست چرا که مسئولان این باشگاه خودشان ورزشی و برخی بسکتبالیست هستند. نه آنها از من مقام خواسته‌اند و نه من قولی در این باره به آنها داده‌ام. فقط گفته‌ام طوری با بازیکنان کار می‌کنم که این تیم دوباره به اوج خود برسد.

سرمربی آرارات درباره دیدار هفته دوم تیمش مقابل کوشا سپهر سبلان، اظهار داشت: میدانم که برای بازیکنانم سخت خواهد بود مقابل همتیمیهایشان بازی کنند. ممکن است از نظر روانی دچار مشکل شویم و باید روی این موضوع کار کنیم.