به گزارش افکارخبر، اسماعیل حلالی هافبک سابق پرسپولیس در دهه ۷۰ که یکی از حاضران مراسم روز جمعه و تشییع پیکر هادی نوروزی بود در خصوص این بازیکن گفت: «هادی واقعا بچه سالم و خوبی بود و من دوستش داشتم. اگر فرضا چهار بازیکن پرسپولیس را بهترین‌های این تیم بدانیم، نوروزی یکی از آنها بود. او از نظر اخلاقی نمونه بود و خانه و زندگی داشت. واقعا همه از مرگ نوروزی شوکه شدیم و باید این ضایعه را به خانواده آن مرحوم و خانواده بزرگ پرسپولیس تسلیت بگویم.»

حلالی در خصوص اینکه در زمان حیات نوروزی، سکوها با او خوب تا نکردند می‌گوید: «اینها اتفاقاتی است که در تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس می‌افتد و عادی شده است. سال ۱۳۷۹ به من هم توهین‌های زیادی کردند اما در رختکن گفتم چیزی نشنیدم. گفتم تا الان من را تشویق کرده‌اند، یک روز هم ناراحت می‌شوند و بر ضدم شعار می‌دهند. این مسائل در خانواده پرسپولیس وجود دارد و وقتی عضوی از این خانواده شدی باید آن را قبول کنی.»

اما اتفاق عجیبی برای حلالی در مراسم صبح جمعه در ورزشگاه آزادی افتاده که باعث تاسف است: آن روز حال خیلی بدی داشتم که عدهای از من خواستند با من عکس بگیرند و گوشی تلفن همراهم را از جیب کتم به سرقت بردهاند. من میخواستم به بابل بروم اما به خاطر این مشکل نتوانستم در مراسم شرکت کنم و تازه الان (ظهر دوشنبه) خطم وصل شده است.