به گزارش افکارخبر، امیر حاج رضایی در گفت و گو با کاپ در آستانه دیدار تیم های ملی ایران و ژاپن در پاسخ به این سوال که چه پیش بینی از این بازی دارد اظهار داشت: بنا بر دلایلی شخصی مدتی است از صحبت کردن درباره فوتبال پرهیز می کنم و سعی دارم در این آشفته بازار بیشتر به کارهای شخصی ام برسم. به همین دلیل علاقه مند نیستم درباره بازی ایران و ژاپن حرف بزنم.

وی که از کارشناسان قدیمی شرکت کننده در برنامه ۹۰ محسوب می شود درباره حضور عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه گفت: من و فردوسی پور روابط عاطفی داریم که به دلیل همکاری طی دو دهه به وجود آمده است. این رابطه بر اساس احترام متقابل و به دلیل شرایط سنی مان به نوعی شبیه رابطه پدر و فرزندی است.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال در این باره که آیا در برنامه خندوانه زوایای جدیدی از شخصیت فردوسی پور را مشاهده کرده یا نه، توضیح داد: به طور کلی از خصوصیات عادل اطلاع داشتم. البته او در همان برنامه های جدی خودش هم اغلب بانشاط ظاهر می شود و شخصیتی بذله گو دارد که در برنامه خندوانه برابر یک هنرمند کمدین قرار گرفت و مجادله کلامی این دو بر جذابیت های این برنامه بود.

حاج رضایی ادامه داد: من تا قبل از این برنامه خندوانه را یکبار بیشتر ندیده بودم اما فکر می کنم با توجه به حضور عادل در برنامه دیشب یکی از بهترین برنامه های خندوانه روی آنتن رفت.

وی در این باره که عادل در این برنامه خیلی راحتتر از همیشه مقابل دوربین قرار گرفته بود توضیح داد: طبیعی است که هر برنامه ای با مضمونی که دارد به شرکت کننده اش این اجازه را می دهد که قالب آن برنامه را به خود بگیرد. نباید این اشتباه پیش بیاید که در هر برنامه ای می شود اینگونه بود. یک برنامه هایی هستند که جدی نیستند و برنامه هایی هستند که جدی اند. از قاب تلویزیونی نباید خیلی قضاوت کرد هرچند که اغلب این اتفاق می افتد. عادل یک جوان زنده دل و سرخوش فعال است که زحمات زیادی کشیده و زندگی را دوست دارد و آنقدر صادق است که من از حضورش در این برنامه خیلی خوشحال شدم که مردم توانستند زوایای دیگری از شخصیت او را هم ببینند.

این کارشناس قدیمی فوتبال درباره شوخی های رامبد جوان مجری برنامه خندوانه با عادل گفت: فردوسی پور در این برنامه هم ثابت کرد که تا چه اندازه توانایی دارد و می تواند با صاحبان این عرصه هم مجادله کند و به سلامت بیرون بیاید. متأسفانه برخی از ما آستانه تحمل مان پایین است اما در بسیاری از برنامه های بزرگ دنیا هم دیده ایم که یک مجری مسلط به استندآپ کمدی را انتخاب می کنند تا با شخصیت های معروف حاضر در مراسم شوخی کند و کسی هم دلگیر نمی شود چون همه چیز در حیطه احترام است و کسی به شخصیت افراد توهینی نمی کند.

حاج رضایی در توصیف بیشتر عادل بیان داشت: او همانطور که گفت در خانه اش با سه تلویزیون و یک رادیو فوتبال را تعقیب می کند و در برنامه اش هم بین هر آیتم با انواع و اقسام وسایل تکنولوژی کار می کند و یک لحظه بیکار نیست. به نظرم باید برا یاو لقب مردئی که زیاد می داند را انتخاب کنم. او بیشتر از سنش می داند و دامنه دانسته هایش فقط محدود به فوتبال نیستو این نتیجه تلاش خود و خانواده اش است.

وی افزود: عادل انسانی اهل اندیشه است و در حوزه سینما و کتاب هم فعالیت می کند. او لابلای کارهایش ترجمه کتاب هم می کند و به تدریس هم علاقه زیادی دارد. او شخصیتی چندجانبه دارد که او را یک انسان فوق العاده می کند و البته از همه خصوصیاتش بارزتر صداقت است که در وجود او سراغ دارم که از همه هم مهمتر است.

امیر حاج رضایی در پایان صحبت هایش گفت:همانطور که در برنامه خندوانه هم گفتم برخی آدم ها را باید در قاب گذاشت و این فقط منحصر به عادل و بحث فوتبال نمی شود. ممکن است در زمینه های دیگر هم این اتفاق لازم باشد. من برای ترسیم انسانها چند مداد رنگی ذهنی دارم. قرمز، زرد،سبز و نتارنجی که با آنها افراد را از هم جدا می کنم. برخی را باید با مداد قرمز دورشان خط کشید و برخی یادآور رنگ زرد برای من هستند. اما متأسفانه سبزها کم هستند ولی بازهم خوب است که هستند و باید کاری کرد که سبزها بیشتر شوند چون ما به آنها نیاز دریم.