تا آخر عمرم به پرسپولیس کمک می کنم

به گزارش افکارخبر، محسن خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار امروز یاران هادی و تیم هنرمندان که به یاد مرحوم هادی نوروزی برگزار می‌شود، گفت: بعد از اتفاق تلخی که برای هادی عزیز رخ داد هر کسی به دنبال این بود که بازی یادبودی برای او برگزار کند تا یاد و خاطره مرحوم نوروزی زنده نگه داشته شود.

وی ادامه داد: در همین رابطه سپهر حیدری هماهنگی‌هایی انجام داد تا دوستان و هم‌بازی‌های سابق هادی تحت عنوان تیم یاران هادی و به همراه کاپیتان هانی فرزند مرحوم هادی بازی می‌کنیم هر چند که خیلی‌ها موافق این بازی بودند و خیلی‌ها هم از آن انتقاد می‌کردند اما از نظر من برگزاری این بازی ایرادی ندارد. البته متأسفانه خیلی‌ها وقت نکردند که در این بازی در کنار ما باشند اما امیدوارم تماشاگران از این بازی که رایگان هم برگزار می‌شود استقبال خوبی کنند چرا که حضور پررنگ آنها باعثمی شود تا تسلای خاطری به خانواده مرحوم نوروزی باشد. ما زمانی کنار هادی بازی می‌کردیم و امروز می‌خواهیم در کنار هانی به میدان برویم.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره برخی انتقادها مبنی بر اینکه سپهر حیدری این بازی را برگزار می‌کند تا برای مدرسه فوتبالش تبلیغ کند، اظهار داشت: هیچ بحثتبلیغاتی در میان نیست. سپهر با من تماس گرفت و گفت دوست دارم این بازی برگزار شود و ما هم قبول کردیم و قرار شد به یاد آن روزها که در کنار هادی بازی می‌کردیم امروز هم به میدان برویم. البته قرار شده که چند پیشکسوت هم در کنار ما باشند. به هر حال باید به نظر همه احترام گذاشت.

خلیلی درباره خداحافظی‌اش از فوتبال هم تصریح کرد: اول فصل اعلام کردم که اگر جایی بازی نکنم سعی می‌کنم از فوتبال کنار بروم هر چند که هیچ گاه دوست ندارم بحثخداحافظی‌ام مطرح شود. وقتی بازیکنی بازی نمی‌کند خود به خود از فوتبال کنار رفته است اما من اعتقاد دارم یک فوتبالیست تا وقتی زنده است می‌تواند بازی کند. به نظر من بحثخداحافظی از فوتبال اصلا جالب نیست و هر کسی هم که از من این را می‌پرسد همین حرف را می‌زنم چرا که عنوان کردن کلمه خداحافظی از فوتبال برایم سخت است.

وی با بیان اینکه با این مسئله کنار آمده، ‌اظهار داشت: به هر حال باید با این جدایی از فوتبال کنار می‌آمدم و اعلام کردم که اگر در ابتدای فصل تیمی پیدا نکنم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد اما واژه خداحافظی از فوتبال را دوست ندارم. من اهل بوق و کرنا کردن این مسئله نبودم اما باید با آن کنار می‌آمدم. من دوست نداشتم مسئله خداحافظی‌ام رسانه‌ای شود اما هواداران بارها از من این مسئله را می‌پرسیدند و علاقمند بودند که مرا دوباره در زمین فوتبال ببینند اما الان این مسئله را مطرح می‌کنم تا همه هواداران پرسپولیس در جریان این مسئله قرار بگیرند.

مهاجم گلزن و اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آینده کاری‌اش در فوتبال هم اظهار داشت: برای مربیگری برنامه دارم و منتظر هستم تا کلاس‌های مربیگری شروع شود و اگر احساس کنم می‌توانم در این زمینه هم همانند فوتبال استعدادهایم را نشان دهم کار مربیگری را ادامه خواهم داد.

خلیلی در پاسخ به این سوال که با این حساب هواداران پرسپولیس باید منتظر حضورت بر روی نیمکت این تیم باشند، تصریح کرد: برای این مسئله باید چند سال صبر کنم تا ببینم اوضاع چطور است. اما به هر حال آرزوی هر پرسپولیسی این است که به عنوان کادر فنی روی نیمکت این تیم بنشیند. من به عنوان یک پرسپولیسی تا آخر عمر هر کاری که از دستم بربیاید حتی به عنوان یک هوادار برای تیم محبوبم انجام می‌دهم.

وی در پایان گفت: آرزوی سلامتی برای همه مردم دارم و از خداوند برای خانواده مرحوم نوروزی صبر مسئلت می‌کنم. امیدوارم تا زنده هستیم قدر همدیگر را بدانیم و بدانیم که زندگی کوتاه است.

انتهای پیام/ی